رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه و اظهارات برخی جبهه اصولگرای نیروهای مردمی انقلاب اسلامی که اخیراً‌ فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است، گفت: برخی از تشکل‌ها و جریان‌هایی که تازه به وجود آمده و برای انتخابات فعالیت می‌کنند حق ندارند مطالبی را به دروغ در مورد مجلس مطرح کنند. ضمن اینکه برخی از اعضای آنها سابقه حضور در مجلس داشته‌اند و دریافتی‌های آنها در زمان نمایندگی مشخص است و ما می‌دانیم پس جانماز آب نکشند برای مردم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای گذشته برخی افراد صحبت‌های ناصحیح و با ادبیات ناصحیح‌تر در مورد مجلس داشتند، در حالی که عملکرد مجلس روشن و قابل دفاع است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس و درباره مصوبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی در مورد حقوق‌ مدیران، گفت: برخی از تشکل‌ها و جریان‌هایی که تازه به وجود آمده و برای انتخابات فعالیت می‌کنند حق ندارند مطالبی را به دروغ در مورد مجلس مطرح کنند. ضمن اینکه برخی از اعضای آنها سابقه حضور در مجلس داشته‌اند و دریافتی‌های آنها در زمان نمایندگی مشخص است و ما می‌دانیم پس جانماز آب نکشند برای مردم.
گفتنی است که جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی به‌تازگی و با هدف معرفی نامزد برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. اعضای این گروه را اکثر وزرا، معاونان و مدیران و حامیان دولت احمدی‌نژاد تشکیل می‌دهند. از جمله اعضای این گروه می‌توان به مرضیه وحید دستجردی، غلامعلی حداد عادل، مهدی چمران، محمد حسن رحیمیان، محمدباقر ذولقدر، نادر طالب‌زاده، لطف‌الله فروزنده، سید محمد حسینی و الهه راستگو اشاره کرد.
همچنین در همایش این گروه که اخیرا برگزار شده بود، مهرداد بذرپاش، محمد مهدی زاهدی، علیرضا زاکانی، حمیدرضا حاجی‌بابایی، مسعود میرکاظمی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علی نیکزاد، رستم قاسمی، عزت‌الله ‌ضرغامی و مسعود زریبافان انتخاب شدند تا در نهایت از بین این افراد یک نفر را برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ معرفی کنند.