مردم ساعت‌ها در سرمای استخوان سوز بیابانها می لرزیدند و عده‌ای هم در آتش زنده زنده در حال سوختن بودند و هیچ کمکی هم در کار نبوده است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: استعفای مدیرعامل راه‌آهن جای تعجب دارد، اگر وی مقصر است باید محاکمه و عزل شود و اگر مقصر نیست چرا به تقلید از بیگانگان در هنگام حادثه استعفا می دهد؟

به گزارش عصر ایران، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با بیان این‌که قصور و بی تدبیری دست اندرکاران خانواده هایی را در این حادثه عزادار کرده است، گفت: مسافرین و شاهدان این حادثه می گفتند که اتفاق در ساعت هفت و نیم صبح رخ داده است اما ساعت ده و نیم، یعنی پس از سه ساعت گذشت از زمان حادثه، هلی کوپترها و آمبولانس ها سر رسیدند در حالی که هیچ امکاناتی هم نداشتند و حتی مجهز به کپسول های آتش نشانی هم نبودند.

وی ادامه داد: مردم ساعت‌ها در سرمای استخوان سوز بیابانها می لرزیدند و عده‌ای هم در آتش زنده زنده در حال سوختن بودند و هیچ کمکی هم در کار نبوده است.

امام جمعه تهران: استعفای مدیرعامل راه‌آهن جای تعجب دارد/ اگر مقصر نیست چرا به تقلید از بیگانگان در هنگام حادثه استعفا می دهد؟

به گزارش ایسنا، موحدی کرمانی با اشاره به استعفای مدیرعامل راه‌آهن، اظهار کرد: استعفای مدیرعامل راه‌آهن جای تعجب دارد، اگر وی مقصر است باید محاکمه و عزل شود و اگر مقصر نیست چرا به تقلید از بیگانگان در هنگام حادثه استعفا می دهد؟