تاکید فرماندار نکا به مدیران دستگاههای در خصوص حل مشکلات مردم
مرتضی رمضانی فرماندار نکا در جلسه شورای اداری آذرماه ضمن تاکید بر رفع مشکلات مردم و بخصوص سرمایه گذاران، از رؤسای ادارات خواست برای حل مشکل سرمایه گذار را خود مدیر پیگیر باشد به دست معاون یا کارشناس نسپارد. اگر لازم شد همراه سرمایه گذار تا استان بروید تا همه موانع تولید و سرمایه گذاری برطرف شود.
فرماندار نکا به مواردی از مشکلات سورتینگ داران و صادرکنندگان در حوزه حمل و نقل، گمرک و… اشاره کرد که باید همه پیگیر باشند تا این مشکلات به حداقل برسد.
مرتضی رمضانی با اشاره به دیدارها و ملاقات‌های عمومی در روستاها گفت این سفرها برکات زیادی دارد چون از نزدیک با مشکلات مواجهه می شویم و نیز زیارت قبور شهدا و دیدار با خانواده های شهدا موجب خیر و برکت و توفیقات بیشتر در کارها می شود.
فرماندار نکا از عدم پیگیری بودجه ها و اعتبارات از سوی مسولان برای جذب انتقاد کرد و با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال می بایست بخش زیادی از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان جذب شود.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم همکاری همه دستگاهها در برگزاری انتخابات پرشور و جلب مشارکت مردم تاکید کرد. وی همچنین از دستگاههای خدمات رسان خواست با مردم بیشتر مدارا کنند.
رمضانی همچنین از برگزارکنندگان اجلاسیه نماز در شهرستان تشکر کرد و از همه ادارات خواست ۲۰ دقیقه موقع اذان برای نماز وقت بگذارند و سپس به کارهای ارباب رجوع برسند و مدیران خودشان هم در نماز شرکت کنند.
فرماندار همچنین گفت باید تلاش شود یوم الله ها فراموش نشود ۹ دی یکی از ایام الله هاست. وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در آستانه سالگردش گفت دستگاهها از هفته های آینده هر برنامه ای دارند بنام شهید سلیمانی بگذارند.
در این جلسه همچنین غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از اعتبارات جذب شده طی سالهای اخیر برای پیشرفت و توسعه شهرستان شده اشاره کرد و افزود با اطمینان قاطع می گویم تا پایان ۱۴۰۳ در همه بخش های زیربنایی نکا به وضعیت مطلوب می رسیم .

 

 

 

در این جلسه شورای اداری حجت الاسلام فعالی رییس سازمان تبلیغات، رییس اداره کار، مدیر جهاد کشاورزی و فرمانده سپاه هم صحبت کردند.