باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب در ساری دستگیر شدند

 رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش   پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: با عنایت به افزایش قیمت املاک، یکی از شیوه و شگردهای کلاهبرداران، شناسایی املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام و سند سازی با شگرد جعل اسناد و فروش آن است.

وی افزود: در همین راستا فردی اهل و ساکن تهران طی شکوائیه ای اظهار داشته که مالک زمینی به مساحت ۲هزارو ۵۰۰ متر مربع واقع در جاده دریا ساری کنار جاده اصلی است که بدلیل عدم حضور در شهرستان ساری به تازگی مطلع شد که افرادی با سند سازی جعلی زمین موصوف را تصرف و اقدام به فروش آن کردند.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: پرونده توسط کارآگاهان این پلیس مورد بررسی قرار گرفت و ادله و مستندات نیز اخذ و تحقیقات نامحسوس و میدانی آغاز که برابر اطلاعات کسب شده از معتمدین منطقه و مشاورین املاک منطقه صحت فروش نامه اصلی ارائه شده توسط شاکی تائید و مشخص شد متهمان از افراد سابقه دار و دارای سوابق متعدد کلاهبرداری و جعل عنوان است.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه دستور جلب و دستگیری سه متهم اصلی این پرونده و توقیف ملک و جلوگیری از فروش آن نیز از طریق مرجع قضائی اخذ شد، خاطرنشان کرد: متهمان در عملیات پلیسی دستگیر و پرونده به دادسرا ارسال و رسیدگی ادامه دارد.