ونگ وا// غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در سخنانی در جشنواره شهید رجایی نکا گفت با دولت توافق کردیم در یک بازه زمانی تا پایان دور اول دولت رئیسی مشکلات زیرساختی کشور حل شود.

وی همچنین افزود تا پایان دولت سیزدهم(پایان ۱۴۰۳) در شهرستان هم می بایست همه راهها روستایی آسفالته و مشکلات اساسی شهرستان حل شود.

نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت وقتی ما بعنوان جانشین خدا در روی زمین هستیم پس نباید بگوییم نمی شود اختیار نداریم باید برای حل هرمشکلی راه حلی باشد. وی به مدیران دستگاهها توصیه کرد عمر مدیریتی بسیار کوتاه است باید از همه فرصتها استفاده کرد وی افزود بنده وقتی به گذشته برمی گردم و فرصت مسئولیت در جاهای مختلف را داشتم با آنکه کارهای زیادی انجام دادم بازهم پشیمانم چراکه نتوانستم بیشتر خدمت کنم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بایستی اقتصاد را برپایه مردم قرار دهیم به مشارکت مردم در برخی پروژهای آسفالت روستایی اشاره کرد و از ظرفیت عظیم اقتصادی مردم و اعتمادسازی آنها گفت و افزود برای سازندگی کشور بایداز مردم کمک گرفت.

مرتضی رمضانی فرماندار نکا در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به اخلاص این شهدا اشاره کرد که اینگونه ماندگار شدند. و از مسئولان شهرستان خواست باید از شهید رجایی الگو بگیریم.

وی ضمن انتقاد از برخی هزینه های گزاف و تشریفاتی دستگاهها گفت تا می توانید برای خدمت به مردم هزینه کنید و حفظ این نظام به خدمت شما مسئولان بستگی دارد.

وی به حضور مردم در عرصه های مختلف و کمک مردم به انقلاب اشاره کرد و افزود حال چرا باید ما در خدمت به این مردم تعلل کنیم. اگر ارباب رجوعی به شما مراجعه کرد حدالامکان بایستی رضایتش را جلب کنید اگر قانون موانعی دارد تا جای ممکن می بایست قانون را به سمت رفع نیاز مردم خم کرد.

در پایان این مراسم به کارمندان نمونه همه دستگاههای دولتی لوح و هدایایی اهدا شد واز موسی خلیلی شهردار نکا و حسن قاری زاده رئیس اداره برق بعنوان مدیر برتر تقدیر شد ولوح مدیر نمونه شهرستان را به دکتر خانجانی مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا اهدا شد.