غلامرضا شریعتی در نشست با خبرنگاران با اشاره به عقب ماندگی های شرق مازندران در ابتدای دوره نمایندگی در حوزه های همچون: اشتغال، راه، آب، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن و توسعه روستایی اشاره کرد و افزود امروز در همه این موارد اعتبارات خوبی جذب شده و بخش قابل توجهی جبران و تا سالهای آینده کاملا برطرف می شود.
نماینده مردم شرق مازندران همچنین افزود در ابتدای دوره نمایندگی ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه انتخابیه نیاز به آسفالت داشت امروز طی سه سال حدود ۲۰۰ کیلومتر آسفالت شد. در بخش اشتغال طی سالهای اخیر حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در منطقه انجام شد.بعنوان مثال کارخانه ای در بندر امیر آباد در حوزه روغن گیری از دانه های روغنی و… به بهره برداری می رسد و حدود هزار شغل جدید ایجاد می شود.
شریعتی به موضوع بحران آب شرب شهری و روستایی منطقه اشاره کرد و افزود در زمینه آب روستایی بیش از ۴۰ میلیارد تومان در نکا و همینطور شهرستانهای بهشهر و گلوگاه اعتبار جذب شد و بخش عمده ای از مشکلات بزودی حل می شود. وی افزود برای جبران تنش آبی شهرهای منطقه تصفیه خانه آب از سد گلورد با ظرفیت ۲۰۰ لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در دست احداث است.
وی از اعتبارات خوب برای توسعه شبکه بهداشت و درمان در منطقه و شهرستان نکا اشاره کرد و افزود طرح توسعه بیمارستان امام حسین اکنون ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه به ارتقا ۹۹ درصدی زیرساخت های فن آوری اطلاعات اشاره کرد و افزود این زیرساخت در ابتدای شروع به کارم حدود ۶۰ تا۷۰ درصد بود.