در نشست خبری رئیس شورای شهر؛

ونگ// مهندس سید اسماعیل میری رئیس شورای شهر نکا در نشست با خبرنگاران به بیان مهمترین رویکردهای شورا و شهرداری در دوره ششم پرداخت.

میری با اشاره به وظیفه ذاتی شورا بعنوان نماینده مردم که همان خدمات رسانی به مردم می باشد افزود: رویکرد ما در این دوره بصورت برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت، وبلند مدت طراحی شده است.

وی گفت شورای ششم در ابتدا سعی کرد پروژههای مهم شهری که از سالها معطل مانده بود را به بهره برداری برساند. وی از بهره برداری و افتتاح پارک قرمرض، تکمیل پارک ملت، سد لاستیکی و غیره بعنوان مهمترین طرحهای نیمه تمام حوزه گردشگری برشمرد که در این دوره به بهره برداری رسید. رئیس شورای شهر همچنین گفت در حوزه بهبود عبور و مرور شهری احداث پل چمازی را در برنامه داریم که در دست اجراست،آزادسازی حریم رودخانه از پل کمربندی تا پل شهر ، میدان امام رضا  که در حال اجراست. وی افزود حدود ۳۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر پخش شد حدود ۴۰۰ هزار متر مربع موزائیک پیاده روها، احداث دیواره رودخانه، اخذ مجوز گردشگری منطقه کوهسارکنده، آغاز عملیات پارکینگ طبقاتی شهر بزودی، بازسازی پارک نارنجباغ و… از جمله مواردی است که شورا و شهرداری در این دوره پیگیر آن است.

رئیس شورای شهر همچنین افزود جدا از موضوعات شهری و شهرداری شورای شهر پیگیر مشکلات دیگر شهر از جمله پوشش ضعیف تلوزیونی نقاطی از شهر بوده که با پیگیری ما و اهدای زمین و کمک تجهیزاتی از سوی صدا و سیما دکل جدید نصب شد و این مشکل برطرف شد. همچنین شورای شهر پیگیر مشکلات کمبود آب شرب شهر در جلسات متعدد با مسئولان آب و فاضلاب بوده و در جاهایی شهرداری کمکهایی هم کرده است.