بیست و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان نکا با مدیریت استاندار و معاون اقتصادی استاندار و چند تن از مدیران کل دستگاهها و روسای ادارات شهرستان در شهرک صنعتی شهید نظری نکا برگزار شد

در این جلسه که جمعی از تولید کنندگان و صنعتگران بخش خصوصی نکا حضور داشتند به بررسی مشکلات چند واحد تولیدی پرداخت و با دستور استاندار قرار شد موانع و مشکلات این واحدها در اسرع وقت برطرف شود.

عبدالرضا بابایی فرماندار نکا در این نشست به مهمترین مشکلات شهرک صنعتی نکا از جمله ایجاد پست فشار قوی ۶۳ کیلوولت، درخواست افزایش سطح شهرک با تغییر کاربری اراضی منابع طبیعی و کشاورزی اطراف و مشکلات دیگر تولید کنندگان اشاره کرد و افزود شهرستان نکا با توجه به موقعیت ویژه کشاورزی و صنعتی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی، بندر، راه آهن، فرودگاه، جاده و… از امتیاز ویژه ای برای توسعه صنعتی برخوردار است و نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان استانی و کشوری است.

در این جلسه همچنین فرماندار به بنای راکد بیمارستان آلوکنده اشاره کرد و گفت این بنا در ۴۰ هزار متر مربع و ۱۲ هکتار زمین  حدود سه دهه رها شده است به پیشنهاد استاندار مقرر گردید این پروژه به کارگروه زیربنایی استان ارجاع شود.

حسینی پور استاندار مازندران افزود این بنا بایستی از دست دانشگاه پیام نور گرفته شود و در کارگروه زیربنایی تعیین تکلیف شود و در اختیار بخش خصوصی برای کاربری جدید قرار گیرد.استاندار همچنین در ادامه سخنانش تولید کنندگان را پرچم داران مباره با استکبار دانست که تلاش می کنند چراغ کارخانه ای روشن شود و شغلی ایجاد شود و از طرفی دشمنان ما به دنبال طراحی تخریب کارخانجات و.. هستند.