موسی خلیلی شهردار نکا:

مهندس موسی خلیلی شهردار نکا در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به شرایط کرونایی و تعطیلی جشنواره ها، در سالهای گذشته، امسال از برپایی جشنواره تمشک و گیاهان دارویی بصورت یکجا در مکان قرمرض خبرداد.

خلیلی همچنین با اشاره به آزاد سازی حریم ۶۰ متر سواحل دریا از آزاد سازی حدود ۱۵۸۸۵۰ متر مربع در سواحل شهرستان نکا خبر داد و افزود این میزان آزاد سازی در میان سایر شهرستانهای استان کم نظیر است. وی از پیشنهاد شهرداری برای طرحهایی همچون ایجاد باند سلامت پیاده روی و دوچرخه سواری و ایجاد ورزشهای آبی و اتوبوس دریایی و.. در این سواحل خبر داد و گفت: ما برای سواحل آزاد شده طرح بلند مدت خوبی به استانداریس پیشنهاد دادیم و در صورت موافقت می توانیم این سواحل را زبانزد کنیم.

مهندس خلیلی همچنین از آزاد سازی حاشیه رودخانه نکا از پل آبلو تا پل چمازی به طول ۱٫۵ کیل.متر در آینده نزدیک خبر داد و گفت در این مسیر هم باند سلامت احداث می شود و با این آزاد سازی سرانه فضای سبز شهر نکا به رقم قابل توجهی می رسد.

شهردار نکا ازایجاد زیرساختهای درامدزایی در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود بحمدالله بودجه شهرداری در سالهای اخیر رشد خوبی داشته و امسال بودجه ۱۱۰ میلیارد تومان بسته شد  که امیدواریم از این رقم هم پیشی بگیریم.

وی مهمترین پروژه شهرداری نکا در حال حاضر را به احداث پل چمازی به طول ۵۰ متر و عرض ۱۲ متر با اعتبار ۲۰ میلیاردی، آزاد سازی حریم رودخانه و ایجاد جاده حاشیه رودخانه و.. آسفالت حدود ۱۲ هزار متر مربع با اعتبار ۳٫۵ میلیاردی، تکمیل پروژه ورودی شهر و… برشمرد.

شهردار از مهمتررین برنامه های خود در حوزه اجتماعی و فرهنگی به برپایی جشنواره تمشک و گیاهان دارویی، پخش زنده برنامه های تلوزیونی در اماکن تفریحی و پارکهای شهر، کمک به مراسم عزاداری و فاطمیه، کمک به مسابقات ورزشی، و… برشمرد.

در این نشست خبری مهندس میری رئیس شورای شهر هم با اشاره به اجرای طرح شورایاری و ایجاد رابطن در هر محله و مساجد و ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مردم با کمک رسانه ها و شورایاری و مساجد و… روجیه کاری و همدلی پیگیری مطالبات مردم در سایر بخشها غیر از شهرداری و… را از رویکردهای شورای این دوره برشمرد. وی گفت در بخش گردشگری در این دوره کارهای بزرگی انجام شد که تکمیل پروژه قرمرض و پیگیری برای دریافت مجوز مجموعه کوهسارکنده از جمله این اقدامات می باشد.