در راستای ارتقای شاخصهای فرهنگی و سیاست سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اکران فیلم سینمایی در شهرستان نکا آغاز شد.

 

براساس سیاست های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهایی که فاقد سینما هستند؛ سینما سیار در مجتمع فرهنگی هنری آن شهرستان استقرار یافته و فیلمهای سینمایی هرهفته به روی پرده خواهد رفت.

 

لازم به ذکر است: با پیگیری، تلاش و حمایت های بیدریغ عباس زارع، مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و پیگیری مجدانه مهدی روحی رئیس محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا، این رویداد مهم فرهنگی برای اولین بار در این شهرستان محقق شد.

 

این فعالیت مهم فرهنگی هنری با هماهنگی انجمن سینمای جوانان ساری از یکشنبه ۶ بهمن ۹۸ بصورت هفتگی، یکشنبه ها ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین علی (ع) شهرستان نکا با اکران فیلم های سینمایی روز کشور برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا،در صورت استقبال همشهریان و مردم فرهیخه بخصوص هنردوستان از این اتفاق مهم، تعداد روزهای اکران و سانس ها افزایش یافته تا اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان که سالها از دیدن فیلم در سینما محروم بودند؛ از تماشای فیلم همراه با خانواده لذت ببرند.