نماینده کمیته امور شهرداریهای ستاد خدمات سفر استان مازندران اعلام کرد
مهدی بالویی جامخانه ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار آوای خزر در شهرستان ساری اظهار کرد: براساس اعلام شرکت فرآورده های نفتی استان مازندران، از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز ۴ فروردین، ۳۶ میلیون و ۶۱۴ هزار لیتر بنزین معمولی و سوپر در استان مازندران استفاده شد که ۵ میلیون و ۷۷۴ هزار لیتر برای روز سوم فروردین بوده است.
وی همچنین میزان نفت گاز و CNG را از روز ۲۵ اسفند۹۷ تا پایان روز ۴ فروردین امسال به ترتیب ۵ میلیون و ۶۴۴ هزار لیتر و ۳ میلیون و ۷۲۸ هزار مترمکعب اعلام کرد.
بالویی جامخانه بیان کرد: برای نخستین بار در مازندران، نفت گاز یورو ۴ به قیمت لیتری ۳۰۰ تومان با آغاز سال ۹۸ در تمامی جایگاههای سوخت استان توزیع شده که میزان آن تاکنون یک میلیون و ۶۶۲ هزار لیتر بوده است.
نماینده کمیته امور شهرداریهای ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: در یک هفته گذشته ۴۴ هزار و ۲۲۱ دستگاه خودرو به پارکهای جنگلی وارد شدند و ۸ هزار و ۷۸۹ چادر در پارکها، حاشیه بلوارها و خیابانها برپا شد که ۱۵ هزار و ۳۵۰ خودرو و ۳ هزار و ۳۲۹ چادر مربوط به روز گذشته بوده است.
وی با بیان اینکه شرکتهای خدمات رسان به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی هستند، ادامه داد: ۱۸ هزار و ۱۷۵ مورد رفع عیب توسط شرکتهای آب، برق، گاز و مخابرات در این مدت انجام شده است.