نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار این استان عصر دوشنبه با انتشار پیام متشکری از حضور گسترده مردم این خطه شمال کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،احمد حسین زادگان و آیت الله نورالله طبرسی در پیام مشترکشان حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانگر بلوغ فکری،سیاسی و آینده نگری آنان و وفاداری به آرمان های نظام جمهوری اسلامی، بینانگذار جمهوری اسلامی، شهیدان هشت سال دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانستند.
در این پیام مشترک آمده است: مردم عزیز مازندران همواره پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را در صحنه های مختلف به نمایش گذاشتند و در چهلمین سالگرد و در سن بلوغ انقلاب اسلامی نیز برگ زرینی بر افتخارات نظام افزودند و با تجلی شکوه وحدت و همدلی با آرمان های امام راحل،رهبر فرزانه انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
مسئولان ارشد مازندران تصریح کردند: اینجانبان بر خود فرض دانسته تا مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور پرشکوه ، امید آفرین و امید بخش و حماسه تماشایی مردم شریف مازندران ، بویژه جوانان شایسته ، غیور، متدین، و بیدار سرزمین‌ علم و هنر و فرهنگ و ایمان ابراز داشته و سلامتی و سعادت بیش از پیش همه شما منادیان و حافظان ارزشهای الهی انقلاب اسلامی را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.
نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار این استان در پیام مشترک خود همچنین بر عبور پر صلابت انقلاب، مردم و نظام اسلامی از دوران بلوغ اشاره و تعاکید کردند: اکنون که نظام اسلامی و مردم ایران به سن بلوغ و درک سیاسی رسیدند، با اتحاد و انسجام ملی در برابر توطئه های دشمنان هوشیارانه خواهند ایستاد.
مسئولان ارشد مازندران در پایان این پیام تاکید کردند که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار سنگینی بر دوش مسئولان کشور برای تلاش بیشتر در راستای کاهش مشکلات گذاشته است.