معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران:

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: مهم ترین اولویت آموزش و پرورش مازندران در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ استقرار کیفی پایه دوازدهم است.

به گزارش ونگ وا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «اسفندیار نظری» در جلسه شورای آموزشی حوزه معاونت آموزش متوسطه استان که در مجتمع آموزشی خزرآباد ساری برگزار شد، اظهار داشت: سر گروه های آموزشی افسران کیفیت بخشی در آموزش و پرورش به شمار می آیند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تبریک آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بر نقش مهم گروه های آموزشی در کیفیت بخشی به آموزش تأکید کرد و افزود: استقرار کامل نظام جدید در سال تحصیلی جاری به نقش سرگروه های درسی در تحقق برنامه درسی بستگی دارد.

نظری با بیان اینکه مهم ترین اولویت آموزش و پرورش مازندران در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ استقرار کیفی پایه دوازدهم است، تصریح کرد: نقش مهم و کلیدی گروه های آموزشی در کیفیت بخشی به فرآیند یاددهی – یادگیری، ارتقای مهارت های علمی دبیران، برگزاری کارگاه های توانمند سازی، نقد و بررسی کتب درسی و تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات غیر قابل چشمپوشی است.

وی بر استفاده مطلوب از نیروهای مجرب در گروه های آموزشی مناطق و استان تأکید کرده و گفت: برنامه های گروه های آموزشی حول چهار محور تبیین برنامه درسی ملّی و راهنمای برنامه دروس، راهبری حرفه ای معلّمان با رویکرد نظارت بالینی، آموزش و توانمند سازی معلّمان، و بررسی محتوا و نتایج امتحانات است.