مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در یادواره شهدای نیروگاه شهید سلیمی سربازان صف مقدم جبهه امروز را کارگران و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی دانست.

علی حسین رعیتی فرد که سخنران  سی و یکمین یادواره ۳۳ شهید نیروگاه شهید سلیمی نکا و شهدای مدافع حرم مازندران بود با اشاره به جنگ حال حاضر کشور همان جنگ اقتصادی است.

وی افزود دشمن تلاش کرده از روش های مختلف اقلاب اسلامی ایران را زمین گیر کند و تاکنون ناموفق بود و اکنون از جبهه اقتصاد وارد نبرد شد.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور گفت همانطور که در زمان جنگ اخلاص معنویت و از خودگذشتگی رمز پیروزی رزمندگان بود امروز هم یک بار دیگر نیازمند همان اخلاص معنویت و از خودگذشتگی در عرصه تولید و اقتصاد هستیم.

وی افزود امروز منیت و حزب و جناح را باید کنار بگزاریم همه در یک کشتی نشسته ایم و باید برای تولید بیشتر تلاش کنیم.

وی از طرح آزمایشی شیفت ایثار از سوی بسیج کارگری را در هفته دفاع مقدس گفت و افزود برای اولین بار این طرح اجرا شد و کارگران زیادی مشتاق شدند تا یک شیفت را رایگان کار کنند تا تولید کشور رونق بیشتری داشته باشد.

مهندس نعمتی مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا در این یادواره با اشاره به لزوم روحیه انقلابی از سوی کارکنان و مسئولان در عرصه های مختلف افزود پرسنل نیروگاه شهید سلیمی با همین روحیه جهادی امسال توانستند ۲/۵ درصد نسبت به سال گذشته بر تولیدبیافزایند. وی گفت با توجه مشکل فنی در یکی از واحدها و لزوم تعمیر آن که حدود ۴۵ روز برآورد می شد با تلاش شبانه روزی کارگران و پرسنل نیروگاه مشکل در مدت حدود دو هفته برطرف شد تا در فصل تابستان و مصرف بالا مشکل در تولید برق کشور به حداقل برسد. مدیرعامل نیروگاه همچنین از موافقت با توسعه نیروگاه و احداث ۲ واحد ۱۶۲ مگاواتی گازی در نیروگاه نکا خبر داد.

لازم به ذکر است سی و یکمین یادواره ۳۳ شهید نیروگاه شهید سلیمی نکا امسال همانند سالهای گذشته در روز ۷ مهر ماه با حضور پرسنل نیروگاه و جمعی از خانواده های معظم شهدا مدیران شهرستان و استان در نیروگاه برگزار شد.