معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران:

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران گفت: بیداری اسلامی نتیجه مقاومت ۴۰ ساله ایران است.

به گزارش ونگ وا، عسگر مجیدی در نشست خبری هفته دفاع مقدس در سپاه کربلا مازندران، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به تمام ملت تعلق دارد چرا که در دفاع از کشور همه آحاد و صنوف نقش‌آفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه سال‌ها شاه به عنوان ژاندارم منطقه، حافظ منافع استکبار بود و وقتی آنان این جایگاه را از دست دادند تلاش کردند این انقلاب را از مسیر خود منحرف و ناکام گذارند، تصریح کرد: در دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس همه ملت در میدان بودند.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه بیداری بسیاری از کشورهای اسلامی نتیجه مقاومت ۴۰ ساله ایران است، خاطرنشان کرد: امروز برخی از ابرقدرت‌ها از جمهوری اسلامی تجارب مقاومت را مطالبه می‌کنند و این افتخارات جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است.

مجیدی با اشاره به اینکه آمریکا اگر بداند در جنگ علیه ایران فاتح میدان است لحظه‌ای تردید نمی‌کند، اظهار کرد: مسئولان قدر این ملت را بدانند و برای این ملت کار کنند.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران گفت: برگزاری یادواره ۲۹ شهید زن مازندران روز دوشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ در شهدا محله قائمشهر، برگزاری یادواره شهدای آمل با حضور سردار دهقان وزیر دفاع سابق در روز چهارشنبه از برنامه های این هفته است.

وی افزود: رونمایی از پهباد نخبگان، نرم افزار رایانه ۲۵، اعزام تیم‌های جهادی، افتتاح ۱۵ خانه محروم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عطر افشانی گلزار شهدا از جمله برنامه های این هفته سپاه کربلای مازندران است.

مجیدی با محکوم کردن اقدامات دشمنان در حادثه تروریستی گفت: این اقدامات کور و بدون ارزش نظامی است، کشور ما به ویژه مازندران از امنیت بالایی برخوردار است و پاسداران ما به کمک مردم متدین و همیشه در صحنه اجازه نخواهند داد خون شهدا پایمال شود.

ایسنا