معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی ورزشکاران مازندرانی در معیت تیم‌های ملی موفق به کسب ۱۳ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز شدند.

به گزارش ونگ وا به نقل از قارس کسری منوچهری با اشاره به درخشش و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: ورزشکاران مازندرانی در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی موفق به کسب ۱۳ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز شدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۳۴ ورزشکار، هشت مربی و یک داور از مازندران حضور داشتند که در نهایت ۱۳ ورزشکار مازندرانی در این پیکارها در نتایج انفرادی و تیمی موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز شدند.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه تصریح کرد: حسن یزدانی در کشتی آزاد، بهداد سلیمی در وزنه برداری، عرفان آهنگریان در ووشو، معین نبی بخش در کبدی، علی شفیعی در والیبال به عنوان پنج طلایی ورزش مازندران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا لقب گرفتند.

منوچهری گفت: همچنین مجتبی عابدینی در شمشیربازی سابر، میثم میرزایی در بسکتبال و رزیتا علی‌پور در کاراته موفق به کسب سه مدال نقره شدند.

وی گفت: فرزان عاشورزاده در تکواندو، رضا اطری در کشتی آزاد، نوشاد عالمیان در پینگ‌پنگ، امین بوداغی و محمدنبی رضایی در قایقرانی نیز پنج مدال برنز ورزش مازندران را در این مسابقات کسب کردند.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران افزود: در این مسابقات ترانه کامیاب در مسابقات تیمی کانوپولو نیز موفق به کسب مدال طلا شد که  این مسابقات به صورت آزمایشی برگزار شد و این مدال در رده بندی بازی های آسیایی جاکارتا محسوب نشد.

منوچهری گفت: ورزشکاران مازندرانی در سایه حمایت‌های همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان، دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی و با غیرت و با تعصب مثال‌زدنی شان در نتایج انفرادی از نظر کسب مدال بهترین عملکرد را در بین ۳۱ استان کشور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی با کسب ۲۰ مدال طلا، ۲۰ مدال نقره و ۲۲ مدال برنز پس از کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، اندونزی و ازبکستان در جایگاه ششم قرار گرفت.