در سومین روز از هفته دولت:

در سومین روز از هفته دولت و با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران، فرماندار و مسولان شهرستانی، خانواده معزز شهدا و اقشار مختلف مردم، مجتمع آبرسانی سوادکوه کلنگ زنی شد.

به گزارش ونگ وا به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس ذاکری در این مراسم با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید، ۵۸حلقه چاه در این استان حفر وتجهیز شد، گفت: به منظور تامین آب مورد نیاز مشترکین تاکنون ۷۲۶ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه و۱۰۴ کیلومتر خط انتقال آب و ۱۵۳ کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح استان انجام شد.

وی، تصریح کرد: امسال طی هفته دولت نیزبه منظور افزایش توان تامین و مقابله با کمبود آب در پیک مصرف ۳حلقه چاه با آبدهی ۱۳۵ لیتردر ثانیه حفر و تجهیز می شود .

سعید یزدانی فرماندار شهرستان سوادکوه در سخنانی با بیان اینکه طرحهای عمرانی برای رفاه و آسایش مردم اجرا می شود، اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم از افتخاران دولتمران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر امور آب وفاضلاب شهری سواد کوه در این مراسم گفت: همزمان با کلنگ زنی مجتمع آبرسانی سوادکوه، عملیات احداث تصفیه خانه آب چشمه دارسله با ظرفیت ۱۰۰ لیتر در ثانیه نیز آغاز می شود.

مهندس اسماعیلی افرا افزود: حوضچه های آبگیر، ته نشینی و زلال سازی گندزدایی، سوله برای نصب فیلترهای شنی تند، ایستگاه پمپاژ و مخزن جمع کننده در این مجتمع احداث می شود.

وی، اعتبار پیش بینی برای اجرای این طرحها را ۴۵میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: ۷هزار خانوار از مزایای این طرحها برخوردار می شوند.