فرماندار ساری:

فرماندار شهرستان ساری با تأکید بر جایگاه زن در خانواده، اظهار کرد: در خانواده، زن در نقش مادر و مدیر داخلی، نقش بسیار مهم و کلیدی دارد که نخست، چگونگی جایگاه او و قدرت در خانواده مهم و قابل تعمق است و دوم، سلامت روان یا سرمایۀ روانی او در کنار سرمایۀ فرهنگی در رضایت از زندگی زناشویی نقش دارد. ‎

به گزارش شمال آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در همایش بانوان موفق ساروی که در سالن سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: زنان شهرستان ساری زنانی تلاشگری هستند که در عرصه‌های تولیدی و اقتصادی شهر و روستاها همپای مردان حرکت می‌کنند.

وی بانوان را شایسته بهترین خدمات عنوان کرد و گفت: این زنان بدون هیچ نوع چشم‌داشتی در شهر و روستاها همت خود را مضاعف کرده و در کنار فعالیت‌های اقتصادی نقش تربیتی فرزندان را نیز فراموش نکرده‌اند.

فرماندار شهرستان ساری با تأکید بر لزوم شناساندن چنین بانوانی خاطرنشان کرد: باید بانوان به حقوق واقعی خود دست یابند و رسیدن به چنین هدفی نیازمند نگاه ویژه مسئولین به این قشر جامعه است.

رضایی با تأکید بر جایگاه زن در خانواده، اظهار کرد: در خانواده، زن در نقش مادر و مدیر داخلی، نقش بسیار مهم و کلیدی دارد که نخست، چگونگی جایگاه او و قدرت در خانواده مهم و قابل تعمق است و دوم، سلامت روان یا سرمایۀ روانی او در کنار سرمایۀ فرهنگی در رضایت از زندگی زناشویی نقش دارد.

وی نقش مشاوره را در انجام امور مهم دانست و افزود: مردمى که کارهاى مهم خود را با مشورت و صلاح‌اندیشی صاحب‌نظران امر انجام می‌دهند، کمتر گرفتار لغزش می‌شوند و بیشتر کارهاى آنان قرین موفقیت، سلامت و بالندگى است.