مدیر کل فرودگاههای مازندران گفت که تا پایان هفته نخست فروردین ماه جاری ۱۵ هزار و ۲۲۹ مسافر با پروازهای سه فرودگاه این استان جابه جا شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران ، سعدالله وطن خواه افزود : جا به جایی این تعداد مسافر از ۲۵ اسفند سال گذشته تا هفت فروردین امسال از طریق فرودگاههای رامسر ، ساری و نوشهر با ۱۴۶ سورت پرواز انجام شد .
وی ادامه داد : بیشتر جابه جایی مسافران نوروزی از طریق فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری به تعداد حدود ۱۳ هزار نفر بود.
مدیرکل فرودگاههای مازندران با اشاره به حضور چشمگیر مسافران برای دیدن جاذبه های گردشگری استان ، گفت : با توجه به آماده سازی زیر ساخت های لازم در فرودگاههای استان ، افزایش پروازهای داخلی در دستور کار قرار دارد .
وطن خواه به خرید دستگاه ناوبری فرود دقیق هواپیما برای فرودگاه ساری در این زمینه اشاره کرد و گفت : علاوه بر این ، توسعه اراضی باندهای پرواز نیز در سال جاری پیگیری می شود .
به گفته مدیر کل فرودگاههای مازندران ، در سال ۹۷ توسعه اراضی از سمت باند ۱۶ فرودگاه ساری ، افزایش پروازها در فرودگاه نوشهر و بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر در دستور کار این اداره کل قرار دارد .
مازندران سه فرودگاه در شهرستان های ساری ، رامسر و نوشهر دارد و ماهانه ۶۸۰ پرواز در مسیرهای تهران ، مشهد ، شیراز ، بندرعباس ، عسلویه ، کیش ،اهواز ، عتبات عالیات و عربستان در این فرودگاهها نشست و برخاست دارند .