احمد حسین زادگان روز یکشنبه با قرائت حکم وزیر کشور در چهاردهمین جلسه شورای اداری مازندران به صورت رسمی به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد.

 محمد اسلامی استاندار مازندران حدود ۲ هفته پیش حسین زادگان را که همزمان سکان فرمانداری شهرستان ساری را هم بر عهده دارد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب و به وزارت کشور معرفی کرده بود.
حسین زادگان که متولد سال ۱۳۴۷ در ساری است ، مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد و در دولت اصلاحات فرماندار نوشهر و ساری بود.
وی همچنین از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است .
پیش از حسین زادگان ، علیرضا یونسی در سمت معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران انجام وظیفه می کرد.
وزیر کشور در حکم معاون جدید سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نوشت : امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاههای کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق ، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
همچنین در آخرین نشست شورای اداری مازندران در سال ۹۶ ، سید یونس حسینی عالمی به عنوان دادستان جدید مرکز مازندران،
سید تقی حسینی فرمانده دریابانی استان مازندران و حاجیان به عنوان مدیر کل اموال تملیکی استان مازندران و گلستان معرفی شدند.
** تاکید بر گسترش ارتباط بین نخبگان
به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران در این جلسه به تلاش استاندار برای ایجاد توسعه روابط صاحبان علم ، قدرت و ثروت اشاره کرد و گفت : ایجاد اتاق فکر با محوریت دانشگاه مازندران یکی از این تلاش ها بوده که شکل گرفته است.
حسن خیریانپور با تاکید بر این که پیوند بین مراکز دانشگاهی و فعالان اقتصادی موجب رشد استان می شود ، افزود پیوند بین کانون های قدرت از جمله مراکز علمی و تلاش گران عرصه تولید و فعالان اقتصادی رشد و تعالی استان را به دنبال دارد.
وی ادامه داد : دانشگاهها و مراکز علمی مازندران به جریان توسعه استان فراخوانده شده اند و از سوی دیگر اتاق فکر در محل دانشگاه مازندران جهت تدوین تئوری و نظریه های مراکز دانشگاهی شکل گرفته است.
خیریانپور بر ارتباط بین مراکز علمی و صاحبان ثروت و مجموعه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و تلاش گران عرصه تولید تاکید کرد.

ایرنا