توسعه ساری ادامه دارد:

تیم مدیریت شهری در مجموعه اقدامات خود برای رفع معضل گره های ترافیکی شهری و روانسازی ترافیک، اقدام به احداث مجموعه روگذرها، زیرگذرها، اصلاح هندسی و بازگشایی معابر کرده است.

به گزارش ونگ وا  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، سید حمید هاشمی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مرکز استان با بیان اینکه اقداماتی در راستای روانسازی ترافیک و رفع گره های ترافیکی برای رفاه حال شهروندی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: پروژه احداث میانگذر بلوار پاسداران به بلوار امام روح‌الله نیز با این رویکرد و با هدف رفع معضل بن بست خیابان ۲۲بهمن به طول حدود ۶۰۰ متر از بلوار پاسداران آغاز و تا تقاطع ۲۲بهمن ادامه خواهد داشت.

هاشمی مشخصات فنی پروژه مذکور را طی برنامه ریزی های انجام شده اعلام داشت و گفت: عرض اجرایی پروژه حدود ۲۰ متر، ۱ متر برای رفیوژ وسط، ۳ متر پیاده رو سازی و ۶ونیم متر لاین رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه اجرای کانال عرضی ۱/۲۰ متری با ارتفاع ۱ متری به صورت سرپوشیده در طول مسیر پروژه فوق، به عنوان عملیات تکمیلی پروژه اجرایی خواهد شد.

وی یادآورشد: جابجایی درختان با مجوز و هماهنگی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مرکز استان، بخشی دیگر از روند اجرایی پروژه بوده است و هم اکنون زیرسازی مسیر در دست اجرا می باشد.

شایان گفتن است، تیم مدیریت شهری در مجموعه اقدامات خود برای رفع معضل گره های ترافیکی شهری و روانسازی ترافیک، اقدام به احداث مجموعه روگذرها، زیرگذرها، اصلاح هندسی و بازگشایی معابر از جمله خیابان شهید مهدوی(فرهنگ به طالقانی) و احداث بلوار امامزاده عباس(ع) و … نموده است. پروژه مذکور نیز در همین راستا در دستور کار قرار گرفته است.