مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: چهار هزار و ۳۶۰ نیروی جمعیت هلال احمر مازندران آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی، اظهار داشت: ۵۴ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار و ۵۰ پایگاه و کمپ ثابت و سیار ایمنی و سلامت مسافران مجموعاً به تعداد ۱۰۴ پایگاه خدمات هلال احمر امسال در اجرای طرح نوروزی فعال خواهند بود.

وی افزود: ۷۵ دستگاه موتورسیکلت امداد و نجات با تجهیزات کامل برای دسترسی بهتر در محورها سازماندهی شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: سه هزار جوان، هزار نجات‌گر و ۳۶۰ کارمند جمعیت هلال احمراستان، در مجموع بیش از چهار هزار و ۳۶۰ نفر در مدت ۲۰ روز به میزان ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفرروز در تمامی شهرستان‌ها و محورهای مواصلاتی حضور دارند.

اکبری بیان کرد: طراحی روبوت تلگرامی خدمات سفر و طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن نجات هلال احمر با قابلیت دانلود از کافه‌بازار، سامانه ارتباطی ۱۱۲ ندای امداد، طراحی کمپ‌های مشترک با همکاری اورژانس، پلیس، راهداری، نیروی انتظامی و هلال احمر در شهرستان‌ها و در ورودی شهرها از جمله تدابیر هلال احمر استان برای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی است.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر مازندران در سه سال متوالی گذشته عنوان برتر کشوری را به‌دست آورده که این مهم نشان دهنده توان عملیاتی بالای هلال احمراستان است.