مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ساری تاکید کرد

مديرعامل سازمان عمران شهرداری ساری به اجراي پروژه هاي عمراني در سطح شهر اشاره کرد و گفت: تقويت زيرساخت ها در پروژه هاي مختلف گام موثري در توسعه شهر ساري خواهد بود.

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، سید حمید هاشمي به اجراي كانال هدايت آب هاي سطحي در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و افزود: اين پروژه در خيابان هاي شفا، ارم، شهيد قرباني، امام زاده عباس و كوچه شهيد كريمي در بلوار كشاورز عملياتی شده است.

وي تقويت زيرساخت هاي پروژه هاي عمراني در توسعه شهر ساري را مورد توجه قرار داد و گفت: توسعه و تقويت پروژه هاي زيرساختي گام موثري در توسعه مركز استان خواهد بود.

 هاشمي به تاكيد شهردار ساري مبني بر توسعه متوازن و اجراي پروژه هاي عمراني در محلات الحاقي اشاره کرد و ادامه داد: سازمان عمران شهرداري زيرسازي و آسفالت محلات الحاقي را در دستور كار قرار داده و بر اين اساس زيرسازي معابر در قرق، پايين دزا و جاده گلما اجرايي شده است.

اين مسئول روان سازي ترافيك شهري، پياده رو سازي و  بهسازي معابر را از ديگر پروژه هاي سازمان عمران دانست و تصريح كرد: اجراي پروژه هاي مختلف با حمايت مديريت شهري و همراهي شهروندان عملياتي شده است.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري خاطر نشان كرد: احداث لاينينگ در پروژه فاز دوم بوستان ملل در فاز نهايي قرار دارد.