شهردار مونته سیلوانو:

فرانچسکو مورانیو با بیان اینکه ایتالیا ایران را کشوری دوست تلقی می کند و روابط دو جانبه این دو کشور برای ایتالیا حائز اهمیت است، گفت: امیدواریم سطح روابط دو جانبه گسترش و بیش از پیش ادامه یابد تا قدم های خوبی را در این زمینه برداریم.

به گزارش ونگ وا شهردار مونته سیلوانو ظهر شنبه در نشست با فعالان اقتصادی مازندران هدف از  سفر دوم خود به مازندران را شروع  همکاری های  برنامه ریزی شده خواندو افزود: تفاوت زیادی  بین حجم صادرات و واردات مازندران به ایتالیا وجود دارد که امیدواریم با گسترش سطح همکاری ها این میزان به هم نزدیکتر شود.

سرپرست هیئت اقتصادی ایتالیا افزایش میزان مبادلات تجاری را خواستار شدو بیان کرد: متاسفانه تبلیغات مناسبی در مورد ایران صورت نمی گیرد به همین خاطر باید در این زمینه تلاش بیشتری شود تا دیگر علاقمندان به سرمایه گذاری نیز بتوانند از ظرفیت های همکاری بهره مند شوند.

فرانچسکو مورانیو در خاتمه بازدید از ظرفیت های مشترک همکاری مازندران را موقعیت خوبی برای شناسایی آن دانست و  مهمان نوازی و فرهنگ غنی مازندران را از نکات مثبت این استان توصیف کردو افزود: مسائل اقتصادی بسیار حساس هستند و باید در این زمینه دقت لازم برای  همکاری بهتر صورت گیرد تا فرصت های مشترک  به افزایش حجم روابط منجر شود.