مراسم افتتاح مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کانال اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران آئین افتتاح و بهره برداری مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران، دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر شاعری نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه آئین افتتاح و بهره برداری مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای رفاه هموطنان در حوزه بهداشتی و درمانی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را ترسیم کرده است، گفت: برنامه های کوتاه مدت یکی از اولویت های ما است و البته در برنامه های میان مدت نیزبهره برداری برخی پروژه هایی که تغییرات و جابجایی هایی در مراکز درمانی و بیمارستانی بوجود آمده نیز در دستور کار قرار دارد.
وی برنامه دراز مدت را اجرای برنامه ۱۴۰۴ دانست و بیان کرد: در این برنامه مراکز مختلف بهداشتی و درمانی براساس ارائه خدمات و تخصص های مختلف و بیمارستان های بزرگ مشخص شدند.
گفتنی است مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر در فضایی با مساحت ۱۵۰ مترمربع در ضلع شرقی بیمارستان بنا گردیده است و این دستگاه از نوع دستگاه MRI زیمنس ۵/۱ تسلا (۳۲کاناله) است که با راه اندازی آن از اعزام بیماران به سایر مراکز درمانی و شهرهای همجوار جلوگیری می شود.