فرماندار ساری در دیدار با هیئت اقتصادی ایتالیایی:

فرماندار ساری در دیدار با هیئت اقتصادی ایتالیایی گفت: بستر جدیدی بعد از برجام برای فعالیت‌های اقتصادی و رفت و آمد هیات‌های خارجی ایجاد شده است.

به گزارش شمال آنلاین، فرماندارساری عصر امروز در دیدار با شهردار مونته سیلوانا، مدیران و فعالان بخش اقتصادی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی اولویت کاری ما قرار دارد و هرگونه توافق با حمایت مدیریت ارشد استان همراه است. اظهار کرد: مازندران در بخش های مختلف گردشگری،کشاورزی و اقتصادی از ظرفیت های خوبی برخوردار بوده و می تواند زمینه خوبی برای همکاری دو کشور باشد.

فرماندار ساری با بیان اینکه بعد از برجام بستر جدیدی برای فعالیت های اقتصادی و رفت و آمد هیات های خارجی ایجاد شده است،ادامه داد: انتظار داریم این عملیات ها بصورت جدی تر در کشور محقق شود.

وی افزود: سرمایه گذاری در بخش خصوصی در اولویت برنامه های ما قرار دارد و هرگونه توافق با حمایت مدیریت ارشد استان همراه است.

حسین زادگان ادامه داد: برای تعامل و سرمایه گذاری طرفین ایجاد بستر ضرورت دارد تا منجر به سرمایه گذاری در استان مازندران و شهر مونته سیلوانای ایتالیا شود.

وی به وجود راه آهن سراسری، سواحل دریای خزر، فرودگاه بین المللی، شهر تاریخی فرح آباد با قدمت ۴۰۰ ساله و کوههایی با پوشش جنگلی و برفی، زمین های کشاورزی حاصلخیز و دیگر زیرساخت های مورد نیاز برای سرمایه گذاری موفق در ساری اشاره کرد وافزود: ظرفیت های شهرستان ساری در گردشگری نیز بی نظیر است.

فرماندار ساری گفت: فرهنگ و تمدنی ایران و ایتالیا در دنیا زبانزد است و تبادل بین دو کشور از زمان باستان وجود داشته است و امیدواریم سفر این گروه تجاری و گردشگری به ساری مرکز استان مازندران موجب گسترش بیشتر روابط بین دو کشور شود.

حسین زادگان افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه های مختلف از اولویت های دولت جمهوری اسلامی است.