مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: بیش از ۴۱ میلیون لیتر نفت سفید بین خانوارهای کوهستانی و فاقد گازطبیعی توزیع شد.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی در حاشیه جلسه بحران که در منطقه ساری برگزار شد اظهار کرد: از اواخر هفته گذشته تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر سوخت در مناطق صعب العبور و کوهستانی زیر پوشش این شرکت توزیع شد.

وی افزود: توزیع این میزان نفت سفید برای استفاده ساکنان مناطق فاقد سوخت گاز طبیعی توسط فروشندگی‌های این شرکت انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری افزود: از اول سال‌جاری تاکنون ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید در طی ۱۰ ماهه در بین مناطق فاقد گاز و بالا دستی توزیع شد.

این مسؤول ادامه داد: پس از اعلام هواشناسی مبنی بر ورود سامانه سرد و بارشی به مازندران، اقدامات لازم برای ذخیره‌سازی سوخت توسط فروشندگی‌های شرکت نفت منطقه ساری انجام شد و مردم مشکلی برای دریافت سوخت موردنیاز خود ندارند.

طالبی با اشاره به اعلام کالابرگ ۵۰۰ لیتری نفت سفید که تا پایان امسال اعتبار دارد، ادامه داد: خانوارهایی که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند می‌توانند برای دریافت سهمیه نفت سفید خود به فروشندگی‌های محلی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به بوران شدید سرما در مناطق صعب‌العبور، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری روزانه به طور متوسط ۳۴۰ هزار لیتر نفت سفید را در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی توزیع می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری اظهار کرد: تعداد خانوارهای که فاقد گاز طبیعی هستند و در حال حاضر از نفت سفید برای وسایل گرمایشی خود استفاده میکنند حدود ۲۵ هزار خانوار است.

طالبی گفت: شهروندان استان کمبودهای احتمالی سوخت خود را به شماره تلفن ۳۳۲۷۰۱۴۰-۰۱۱ اطلاع دهند.