مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری مازندران گفت: روند اجرای صحیح پنجره واحد در مازندران رعایت نشده است.

به گزارش ونگ وا، دلاور بزرگ نیا صبح سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران بابیان اینکه هنوز بخش قابل‌توجهی از مشکلات در بخش گردشگری به قوت خود باقی است، افزود: رسیدن به فهم مشترک و دست‌یابی به ادبیات درست از خدمت‌رسانی و انجام امور می‌تواند به روند توسعه در استان کمک کند.

وی به تجربه خود در امور مدیریتی اشاره کرد و ادامه داد: در بسیاری از موارد تفاوتی بین عملکرد پروژه‌های دستگاه‌ها و پروژه‌هایی با اهداف اقتصاد مقاومتی دیده نمی‌شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری مازندران بابیان اینکه باید مازندران را به‌عنوان فضایی متحد ببینیم، از روند طولانی شدن اخذ استعلامات انتقاد کرد و یادآور شد: یکی از اشکالات در بخش گردشگری این بود که برخی استعلامات به‌صورت ضربدری انجام می‌شد.

وی با ابراز تأسف از زمان‌بر بودن برخی استعلامات آن را ناشی از عدم اجرای صحیح طرح پنجره واحد عنوان کرد و گفت: با ایجاد پنجره واحد نظر بر این بود که روند اداری تسهیل شودو سرعت رسیدگی امور بالا رود؛ اما در عمل این اتفاق نیفتاد.

بزرگ نیا همکاری دستگاه‌ها را با بخش گردشگری خواستار شد و عنوان کرد: تشخیص روند سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری مازندران در خاتمه توجه به مهم‌ترین دستاوردهای پنجره واحد را خواستار شد و خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری و تسهیل درروند سرمایه‌گذاری در این بخش می‌توان اهداف موردنظر اقتصاد مقاومتی را در صنعت گردشگری محقق کرد.

مهر