مدير‌كل راه‌آهن شمال خبر داد

مدير‌كل راه‌آهن شمال از افزایش ۳۸ درصدی جابجایی بار در راه‌آهن شمال خبر‌داد.

به گزارش ونگ وا به نقل از فارس، یوسف گران‌پاشا با اشاره به وجود قطار‌ گردشگری در سوادکوه، گفت: قطار‌ گردشگری سوادکوه از تهران تا پل‌سفید در روز‌های پنجشنبه تردد می‌کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت قطار‌ گردشگری سوادکوه تا ۳۷۰ نفر است، افزود: برای بازدید گردشگران از پل‌شور‌آب، پل‌ورسک، ایستگاه ورسک و نقاط دیدنی مسیر توقف‌ دارد و راهنمایان اقدام به توضیحات لازم می‌کنند.

مدیر‌کل راه‌آهن شمال با اشاره به اینکه مقصد قطار‌ گردشگری تا پل‌سفید است و هماهنگی‌های لازم برای حضور این قطار‌ گردشگری در شهر‌های زیراب و شیر‌گاه هم وجود دارد، خاطر‌نشان کرد: آمادگی داریم تا با هماهنگی مرکز برای همکاری با شرکت‌های مرتبط با تور‌ گردشگری هماهنگی لازم را انجام دهیم.

این مسؤول از افزایش ۳۸ درصدی جابجایی بار در راه‌آهن شمال خبر داد و با بیان اینکه بارگیری از گندم در سیلوی گندم نکا، مازوت، مواد‌ سوختی و زغال‌سنگ انجام‌می‌شود، اظهار‌ کرد: در‌ صورت اعلام آمادگی، واگن‌های کانتینر‌‌یخچال‌دار برای جابجایی مرکبات وجود‌ دارد.

گران‌پاشا از وجود ۱۶ رام‌ جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال خبر داد و با اشاره به جابجایی ۵ هزار مسافر به صورت روزانه در راه‌آهن‌شمال، گفت: در ایامی که محور سوادکوه دچار ترافیک یا مشکلات مرتبط با آب‌ و هوا شود، برای جابجایی مسافران اعلام آمادگی کردیم.