مردم ورزش دوست نکا، شامگاه شنبه از ‘ احمد نریمانی’ که در مسابقات جهانی پاراتکواندو پرتغال مدال طلا و همچنین ‘ سمانه اتحاد’ که مدال نقره مسابقات رزمی جهانی بلاروس را کسب کرده استقبال کردند.

به گزارش ایرنا، آیین استقبال از این ۲ورزشکار ملی پوش نکایی، شامگاه شنبه، روبروی فرماندار نکا با حضور معاون فرماندار نکا، رئیس اداره ورزش وجوانان و ورزشکاران این شهر برگزار شد.
هفتمین دوره بازی‌های جهانی آیواز ۲۰۱۷ از ۹ تا ۱۵ آذرماه در ‘ویلا رئال دسانتو آنتونیو’ پرتغال برگزار شد که این رقابت‌ها در بخش پاراتکواندو از ۱۲ آذرماه به مدت ۳ روز پیگیری شد.
‘ احمد نریمانی’ ورزشکار نکایی ملی پوش دسته ۷۵+ ، مدال طلای این دوره بازی های جهانی پاراتکواندو آیواز ( پرتغال) را از ان خود کرد.
تیم ایران با هدایت پیام خانلرخانی، سرمربی تیم ملی و مهدی احمدی مربی تیم ملی در این رقابت ها شرکت کرد و مسعود لشگری، رئیس انجمن پاراتکواندو نیز سرپرستی تیم را برعهده داشت.
تیم ایران در هفتمین دوره رقابت های جهانی آیواز به میزبانی پرتغال موفق به کسب ۴ نشان طلا و یک برنز شد.
سمانه اتحاد هم از ورزشکاران رزمی کار نکایی است و این بانوی ورزشکار هم نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات جهانی ورزش‌های رزمی سبک ارنیس با شرکت ۶۹ کشور به میزبانی بلاروس را از آن خود کرد و مورد استقبال شهروندان نکایی قرار گرفت.