فرماندار میاندورود:

فرماندار میاندورود گفت: میاندورود بافتی روستایی دارد و برخی از مردم از روستا به اداراتبرای حل مشکلاتشان مراجعه می کنند که تکریم ارباب رجوع نباید فراموش شود و همچنین فریضه نماز نیز باید در ادارات با جدیت برگزار شود.

 به گزارش ونگ وا، جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود با حضور دامادی -نماینده مردم شهرستان میاندورود در مجلس شورای اسلامی، کلیه روسای شوراها و دهیاران میاندورود و اعضای شورای شهر سورک در حسینیه شهدای طبقده (مرکز بخش گهرباران) برگزار شد.

ارسطو قادری در این جلسه گفت: هفته بسیج هفته اخلاص، وفاداری،قدرت ایمان، وهمراهی مردم با بسیجیان است که باید قدردان این قشر مهم جامعه باشیم و همگان دیدند در مسیر زلزله بسیج نقش مهمی داشت.

وی افزود: امروز در مجموعه جبهه مقاومت وحدت و اتحاد در پرچم اسلام بود که داعش سقوط کرد که حفظ وحدت وظیفه همه ماست.

قادری بیان کرد: اگر به مردم خدمات درست و به موقع ارائه نشود خیانت است که باید ادامه فعالیت را از دولت یازدهم به دولت دوازدهم داشته باشیم.

فرماندار میاندورود با تاکید بر شکوفایی و ماندگاری اشتغال در این منطقه، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان تاسیسات زیربنایی نظیر آب، برق و گاز واحدهای صنعتی را قطع نکنند.

معضل زباله از مبدا آغاز شود

رئیس شورای اداری شهرستان میاندورود بیان کرد: معظل زباله باید از مبدا آغاز شود و در ادارات زباله خشک و تر جداشود و شهرداری با نصب بنر مردم را از اهمیت موضوع آگاه سازد و بخشداران و دهیاران با تشکیل کارگروه به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار میاندورود بیان کرد: مدیران در مراکز روستا و بخشها روند اداری را طی کنند و اقدامات را با بخشداران نیز در میان بگذارند و اعتبارات را نیز با جدیت دنبال کنند.

تولید نقش مهمی در پویایی اقتصاد منطقه میاندورود دارد

قادری گفت: میاندورود بافتی روستایی دارد و برخی از مردم از روستا به ادارات مراجعه می کنند که تکریم ارباب رجوع نباید فراموش شود و همچنین فریضه نماز نیز باید در ادارات با جدیت برگزار شود.

وی گفت: در توزیع اعتبارات نگاهی سیاسی نمی شود بلکه همه آمدیم با وحدت کار مردم را پیگیر باشیم و اگر دو دستگاه اداری مشکل داشتند سراغ دستگاه قضا نروند بلکه به نماینده عالی دولت مطرح کنند تا مساله حل شود.

تولید نقش مهمی در پویایی اقتصاد منطقه میاندورود دارد که دستگاه های خدمات رسان اجازه قطع آب و برق و گاز هیچ کارخانه ای را ندارند.