رئیس شورای شهر ساری مطرح کرد

رئيس شوراي شهر ساري گفت: مجموعه مديريت شهري مركز استان، مشاركت تحسين برانگيزي را به نمايش گذاشت. توجه ويژه شوراي اسلامي شهر و اهتمام مجموعه شهرداري در جهت اجراي يك برنامه منظم و موثر براي كمك رساني به زلزله زدگان، قابل اعتنا بوده و نتايج پرباري داشته است بنحوي كه ۵۰ محموله از كمكها ي مردم مهربان ساري جمع آوري و به غرب كشور ارسال شد.

به گزارش ونگ وا، سید مسعود مدینه در سخناني به پيروزي غرور آفرين و مسرت بخش محور مقاومت بر تروريستهاي تكفيري – وهابي اشاره كرد و افزود: پس از سالهاي متمادي كه جهان شاهد جنايات بي شمار و سفاكي تروريست هاي تكفيري در منطقه غرب آسيا بود، امروز خبرهاي خوشي از پيروزي جريان مقاومت و شكست تروريستها مي شنويم و مردم مظلوم سوريه و عراق مي روند تا روزهاي بدون داعش را تجربه كنند.

شكست تروريستها، شكست و روسياهي نظام سلطه است

مدينه خاطر نشان كرد: جريان تكفيري با هدف ايجاد تفرقه بين مسلمانان و از بين بردن محور مقاومت، با سرمايه گذاري آمريكا و اتحاد شوم عبري – عربي ايجاد شد و مورد حمايت آنان قرار گرفت و اگر پايمردي جبهه مقاومت نبود چه بسا به اهداف خود نزديك مي شد بنابراين شكست و اضمحلال تروريسم تكفيري و در واقع شكست و روسياهي نظام سلطه و دست نشاندگان منطقه اي آن، مرهون مجاهدتهاي مدافعان شجاع حرم از كشورهاي مختلف است كه در محور مقاومت حاضرند.

وي ادامه داد: اين رزمندگان و دلاورمردان مقاومت در قالب لشكرها و گردانهاي نام آشنايي همچون فاطميون افغانستان، زينبيون پاكستان، حيدريون عراق، حزب ا… لبنان و سپاه قدس ايران توانستند تروريستها را برغم حمايتهاي گسترده مالي و تسليحاتي آمريكا و اسرائيل و كشورهاي مرتجع عرب، نقطه به نقطه از خاك دو كشور سوريه و عراق به عقب برانند و وادار به شكست كنند و نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب نمايند و منطقه را از خطري بزرگ برهانند لذا ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي عزيز مدافع حرم و تكريم و تعظيم خانواده هاي معظم و صبوراين شهدا ، بر دست و بازوي رزمندگان جان بركف مقاومت بوسه مي زنيم كه با رشادت و ايثار خود موجب سربلندي مسلمين خصوصا شيعيان شدند.

رهايي منطقه از چنگال خونريز داعش مرهون پايمردي مدافعان حرم

رئيس شوراي شهر ساري تاكيد كرد : با توجه به نقش ويژه و محوري سپاه در اين پيروزي بزرگ جادارد از همه فرماندهان عزيز و رزمندگان ايثارگر اين نيرو بخاطر حضور موثر در عرصه مبارزه با تروريسم قدرداني نموده و اعلام كنيم منطقه در رهايي از چنگال خونريز تروريسم تكفيري مرهون حضور راهبردي سپاه در صحنه است .

ياد شهداي ساروي مدافع حرم گرامي باد

به نمايندگي از مردم شريف و شهيد پرور ساري اين پيروزي را به همه علاقمندان به سرافرازي اسلام و مسلمين تبريك عرض نموده، ياد شهداي ساروي مدافع حرم شهيدان محمود رادمهر ، سيد جواد اسدي و سعيد كمالي را گرامي ميدارم.

مدينه در بخش دوم سخنانش به زلزله غرب كشوراشاره كرد و گفت : اين حادثه با توجه به گستره ي خسارات توامان جاني و مالي و آثار زيانبار روحي و رواني آن بسيار دردناك بوده و اوضاع طاقت سوزي را برزندگي آسيب ديدگانِ زلزله مستولي كرده است به گونه اي كه براي تحمل مصائبي كه دچارش شده اند ، همدردي و همياري هموطنان ، نياز ضروري و حداقلي آنان است  .

وي افزود :خوشبختانه مردم ما با توجه به آموزه ها و باورهاي ديني و حس نوعدوستي و عواطف انساني سرشاري كه دارند ، در اين حادثه ، حميت ايراني را در اعلا درجه ي آن به منصه ظهور رساندند و با كمك هاي فراوان نقدي و غير نقدي و حتي حضور فيزيكي در مناطق زلزله زده ، مي كوشند از وسعت مصيبت بكاهند كما اينكه مازندراني هاي هميشه در صحنه نيز ضمن كمك هاي گسترده اي كه به حادثه ديدگان نموده اند ، بازسازي مناطقي از استان زلزله زده را برعهده گرفته اند و همشهريان غيرتمند ساروي ما هم سهم بزرگي در اين خيزش معنوي داشته و همه دستگاههاي ذيربط در اين صحنه خوش درخشيدند .

حضور پررنگ مديريت شهري ساري در كمك رساني به زلزله زدگان

رئيس شوراي شهر ساري يادآور شد: در اين ميان مجموعه مديريت شهري مركز استان ، انصافا مشاركت تحسين برانگيزي را به نمايش گذاشت. توجه ويژه شوراي اسلامي شهر و اهتمام مجموعه شهرداري در جهت اجراي يك برنامه منظم و موثر براي كمك رساني به زلزله زدگان ، قابل اعتنا بوده و نتايج پرباري داشته است بنحوي كه ۵۰ محموله از كمكها ي مردم مهربان ساري جمعاوري و به غرب كشور ارسال شد و لذا جا دارد از همكارانم در شورا و شهرداري تشكر كنم .

وي تصريح نمود : سراهاي تداوم محله در اين حركتِ شايسته، ويژگي مشاركت افزايي خود را بخوبي بروز داده اند بنابراين لازم مي دانم از سراهاي قدس، دانش ، اتحاد ، آزادگان ، ۲۲بهمن ، ابن شهر آشوب ، سراي ارشد و قرارگاه جهاد و نيز ايستگاههاي مستقر در ميدان امام حسين (ع) جنب شهرداري منطقه ۲ ، بلوار كشاورز جنب شهرداري منطقه ۳ ، ميدان شهدا و ميدان ساعت بخاطر اهتمام ويژه اي كه در جمعاوري كمك هاي مردمي براي زلزله زدگان بخرج داده اند قدرداني كنم و خصوصا به همشهريان عزيزم كه با مشاركت مثال زدني خود به اين حركت عمق و معنا بخشيده و آنرا ماندگار نموده اند ، دست مريزاد عرض كنم.

مازند شورا