فرمانده سپاه کربلای مازندران:

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تفکر بسیجی باید یک فرهنگ شود گفت: نقش بسیج صداوسیما و رسانه مهم است.

به گزارش ونگ وا، محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح گروه تلویزیونی بسیج مازندران که در سالن آمفی تئاتر صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در پی آباد کردن دنیا است اما خودش به فکر دنیا نیست و این یک فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان با درک درست از مسائل ایثار و شهادت در مقابل دشمنان می‌ایستند. تصریح کرد: بسیج در فتح رفیع ترین قله های عزت تاثیر گذار است.

بابایی خاطر نشان کرد: باید انقلاب و نظام را حفظ کنیم و در افق ۱۴۰۴ به قله‌های موفقیت دست یابیم  که این موضوع با نگاه و فرهنگ بسیجی امکان پذیر است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران لیبرالیسم و تحجر را دو تفکر در مقابل تفکر بسیجی برشمرد و افزود: تفکر لیبرالیسم مقابل اسلام ناب و در تضاد تفکر شیعی است و تمامی عقب‌ماندگی و مشکلات اساسی ناشی از لیبرالیسم است.

وی با بیان اینکه تفکر تحجر چیزی به مانند شیعه انگلیسی است که این دو تفکر در ظاهر متفاوت است یادآور شد: تفکر بسیج باید توسط صدا و سیما شفاف بیان شود، دو اندیشه در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است.

بابایی با بیان اینکه مدیران این مرکز با علاقه و اشتیاق وارد فعالیت‌های موضوع بسیج شدند، گفت: این نگاه وجود دارد که از افراد توانمند که می‌توانند در گروه بسیج کمک کنند به عنوان بسیج مردمی استفاده کنیم.