اجساد ۲ جوان بین ۲۰ تا ۳۰ ساله که گفته می شود احتمالا بر اثر گازگرفتگی در اتاقکی در منطقه سیاحتی و زیارتی هزارجریب شهرستا نکا جان باختند ، صبح روز جمعه پیدا شد.

بخشدار هزارجریب نکا با تائید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت که جسد این دو جوان در اتاقکی در اطراف امامزاده پنجتن در بخش هزارجریب کشف شد.
محمد محمدیان افزود : بلافاصله پس از کشف اجساد ، ماموران نظامی و امنیتی در محل حضور یافتند و پس از تهیه گزارش اولیه ، اجساد را به پزشکی قانونی انتقال دادند.
وی با اعلام این که هویت این دو فرد پس از تحقیقات پلیسی مشخص شده است ، توضیح داد : این دو جوان روز گذشته به امامزاده پنجتن آمدند و برای سکونت شب خود اتاقی در مجاورت آن اجاره کردند.
بخشدار هزارجریب گفت : با توجه به اینکه این دو جوان برای گرمایش اتاق از پیک نیک استفاده کردند ، احتمال اینکه دچار خفگی شده باشند ، وجود دارد.
وی افزود : جسد هم اکنون در پزشکی قانونی است و تحقیقات در مورد علت اصلی مرگ در دست اقدام است که بزودی اطلاع رسانی می شود.
شهرستان نکا در شرق مازندران واقع شده است و امامزاده پنج تن در ۶۵ کیلومتری شهر نکا واقع شده است.
امامزاده پنجتن در ارتفاعات روستای ‘ ارم ‘ در جنوب شهر نکا در شرق مازندران واقع است و یکی از معروف ترین جاذبه های زیارتی و گردشگری منطقه هزار جریب محسوب می شود.
این منطقه به خاطرسردسیر بودن همواره در اواخر فصل بهار تا پایان فصل تابستان پذیرای گردشگران و مسافران است و با فرا رسیدن فصل پائیز و سرما به خاطر نبود امکانات کمترمورد اقبال قرار می گیرد.
استقبال زیاد گردشگران برای سفر به این منطقه بویژه زیارت امامزاده پنجتن در سال های اخیر سبب تا اتاقک هائی فاقد امکانات گرمایشی و سرمایشی در اطراف آن تعبیه شود که اجاره داده می شود.