مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري:

مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري گفت: استفاده از فناوري نوين در اجراي پروژه هاي عمراني ، علاوه بر افزايش بازدهي و بهره وري پروژه ها ، بر كاهش هزينه هاي غيرضروري در حين كار نيز تأثير مثبت خواهد داشت.

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، سيدحميد هاشمي مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري اظهار داشت: بعد از اتمام و بهره برداري از عمليات عمراني در كوچه آيت الله صدوقي كه در راستاي روان سازي ترافيكي و عبور و مرور شهروندان  به همراه داشت، تيم هاي عملياتي سازمان عمران پروژه هاي عمراني در نقاط مختلف شهر را با جديت دنبال مي كنند.

 وي با اشاره به تلاش شبانه روزي تيم هاي عملياتي سازمان عمران شهرداري ساري تصريح كرد: به همت اين تيمها در  حوزه راهسازي، عمليات زيرسازي باند كندرو از كمربندي جنوبي، كوچه هاي فرعي ذغال چال، كوي زينبيه از كمربندي جنوبي، كوچه كوثر ۱۷ از كوي شفا وكوچه ياس واقع در خيابان امامزاده عباس اجرا و در مرحله آماده سازي براي عمليات آسفالت قرار دارند.

 مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري بهسازي مسير عبور و مرور شهروندان را در راستاي رفاه حال شهروندان دانست و افزود: تيم هاي عملياتي اين سازمان پياده روسازي در خيابان ملت، ميدان فرح آباد و بلوار امام هادي واقع در خيابان معلم را  اجرايي نموده و در زمانبندي تعيين شده به بهره برداري خواهد رسيد.

 هاشمي  اجراي كانال هدايت آب هاي سطحي را مورد توجه قرارداد و افزود: اجراي كانال كوچه هنر ۱۰ از پشت هتل و ميدان خزر و همچنين احداث جدول بتني در سه راه جويبار، انتهاي خيابان سعدي و روبروي ساختمان جويا از ميدان فرح آباد مراحل تكميلي خود را طي مي كند.

اين مسئول رعايت كامل ضوابط فني و اجرايي در توليدات كارخانه آسفالت را مورد اشاره قرار داد و گفت: استفاده از فناوري هاي نوين و تكنولوژي پيشرفته در اجراي پروژه هاي عمراني، علاوه بر افزايش بازدهي و بهره وري آنها، بر كاهش هزينه هاي غيرضروري در حين كار نيز تأثير مثبت خواهد داشت.