بارش نخستین برف پاییزی در محور کندوان ( چالوس- تهران) که از ساعتی قبل شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد، جاده های مازندران را زمستانی کرد.

مدیرراهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت که بارش برف در محور کندوان از ساعتی قبل شروع شده و سطح جاده ها این محور شریانی مازندران را سفید پوش کرد.
عباسعلی نجفی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : با شروع نخستین برف زمستانی در جاده های این خطه شمالی کشور گروه های زمستانی راهداری به گردنه های برفگیر اعزام شدند.
به گفته وی کار نمک و شن پاشی در سطح جاده کندوان برای تسهیل در تردد خودروهای عبوری از سوی راهداران در حال انجام است.
وی اضافه کرد : باپیش بینی هواشناسی و احتمال بارش برف در سطح گردنه های این استان، در تمام جاده های برفگیر گروه های راهداری با تجهیزات کامل زمستانی اعزام و به حالت آماده باش در آمدند.
معاون راهداری مازندران اظهارداشت : گروه های راهداری تا پایان وضعیت فوق العاده جوی در مناطق برفگیر استقرار خواهند داشت تا بتوانند به در راه ماندگان احتمالی کمک کنند.
هواشناسی مازندران اعلام کرد که با تقویت جریان شمالی تا پایان هفته جاری وضعیت جوی این استان بارانی است و در ارتفاعات بارش ها به صورت برف خواهد بود.
طبق پیش بینی هواشناسی ناپایداری جوی در مازندران تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و از عصر امروز این ناپایداری با شدت بیشتری به مناطق شرق استان نیز گسترش می یابد.
با شروع بارش شدید باران در غرب مازندران از بامداد امروز چهارشنبه به دلیل آبگرفتگی معابر عمومی در رامسر مدارس نوبت صبح و عصر این شهرستان تعطیل شد.