دبير شوراي اطلاع رساني مازندران:

دبير شوراي اطلاع رساني مازندران از تشكيل ستادهاي مهر در استانداري، فرمانداري ها و بخشداري هاي مازندران در آستانه سال تحصيلي جديد خبر داد.

به گزارش ونگ وا، احمد مظفري اظهار کرد: اين ستاد در استان به رياست استاندا، در شهرستان به رياست فرماندار و در سطح روستاها به رياست بخشداران تشكيل خواهد شد و زمينه بازگشايي مطلوب مدارس و تحرك و پويايي براي سال تحصيلي جديد را فراهم خواهد کرد.

مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران تاكيد كرد: در اجراي طرح استقبال از مهر شهرداريها و دهياري ها نقش اصلي را دارند و اجراي طرح از دهه آخر شهريور آغاز و تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.

وي افزود: بر اساس اين طرح آموزش و پرورش با همكاري شهرداريها، دهياريها، راهنمايي و رانندگي، بهداشت و درمان و آموزش پزشكي، نيروي انتظامي و ساير دستگاههاي مرتبط براي بازگشايي باشكوه مدارس و نوروز تعليم و تربيت برنامه ريزي خواهند کرد.

احمد مظفري ارتقاي سطح آگاهي و دانش بهداشتي دانش آموزان بعنوان آينده سازان جامعه، افزايش سطح رضايتمندي شهروندان، استفاده از ظرفيت هاي مردمي در دستيابي به شهر و روستايي سبز، پاك و ايمن، برشمرد و افزود: كنترل بهداشت محيط مدارس ، تأمين و حفظ ارتقاي سلامت رواني و بهداشتي دانش آموزان، كاهش بار ترافيكي ناشي از ترددهاي مهرماه، فرهنگسازي و ترغيب دانش آموزان به حفظ پاكيزگي شهر و روستا، ترويج فرهنگ تفكيك از مبداء پسماندها، ترويج فرهنگ حفاظت از فضاي سبز به منظور كاهش هزينه هاي نگهداري اين فضاها، ترويج فرهنگ ايمني در بين دانش آموزان به عنوان مبناي شكل گيري رفتارهاي شهروندي از مهمترين اهداف و سياستهاي اجراي طرح استقبال از مهر است.