مدیر اطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران گفت که ‘ رضا تقوی ‘ از مربیان باسابقه استان پس از توافق با مسئولان باشگاه به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید خونه به خونه انتخاب شده است.

محمد نعمتی  افزود : تقوی پس از حضور در محل باشگاه خونه به خونه و نشست با حسن زاده امیری مالک باشگاه برای هدایت تیم امیدهای این باشگاه به توافق نهایی دست پیدا کرد.
وی گفت : پیشتر تقوی پس از انتخاب ‘ پیروز جغتاپور ‘ به عنوان مشاور اجرایی مدیرعامل ، چند روزی تمرینات تیم را در دست گرفت تا اینکه پس از توافق دوجانبه با مسئولان باشگاه به طور رسمی سرمربی تیم های امیدهای خونه به خونه مازندران شد.
تقوی هدایت تیم های نکاچوب ، بهپاک ، نساجی ، نوژن ، صنعت ساری ، مازیران و شهدای ساری را در کارنامه خود دارد.
این مربی باسابقه مازندرانی با تیم نوژن نیز در جام حذفی فوتبال کشور در سال ۸۴ دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم های مقتدر ذوب آهن اصفهان ، فولاد و استقلال تهران را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز پس از کسب تساوی ۲ بر ۲ مقابل پرسپولیس با هدایت آری هان ، در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد تا وداعی شکوهمند با جام داشته باشد.
همچنین رضا تقوی با تیم فوتبال کارگران ایران موفق به مقام قهرمانی جام کارگران جهان شد .
تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای باشگاه های کشور عصر چهارشنبه در بابل میزبان تیم امید ملوان بندرانزلی است.
تیم امید خونه به خونه در دو فصل گذشته این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافته بود.