با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود:

با حضور دو نماینده مردم ساری و میاندورود، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و قادری فرماندار میاندورود سالن ورزشی چند منظوره ولوجا افتتاح شد.

به گزارش ونگ وا، ارسطو قادری- فرماندار میاندورود- در افتتاح سالن ورزشی روستای ولوجا اظهار داشت: افتخار دارم که با سعه صدر سخنان مردم شهرستان را شنیدم و نقدها را به جان خریدم.
وی با اشاره به تحمل سختی ها در میاندورود ابراز داشت: با وجود همه هجمه ها و فشارها، نقدهای غیرمنصفانه و حرف های بی ارزش سیاست های دولت را اجرایی نمودم.
قادری گفت: زیرساخت های شهرستان آماده نبوده و نیست و با نبود اعتبارات چنین سالنی در طول عمر دولت تدبیر و امید ساخته شد.
وی به افتتاح طرح الگوی کشت با حضور استاندار مازندران با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در میاندورود اشاره کرد و گفت: انجام امور جز با وحدت و همدلی امکان پذیر نیست، ما هم تلاش کردیم علیرغم مشکلات با تحمل سختی ها و تعامل با مسئولان کارهای بزرگ را رقم بزنیم.
قادری به حضور پررنگ مردم میاندورود در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مقبولیت مردم با تنفیذ رهبری مشروعیت یافت و امروز همه وظیفه دارند که در راستای تعامل با دولت و نمایندگان دولت گام بردارند.

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان برای توسعه اماکن ورزشی میاندورود

در ادامه علیرضا یونسی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران- در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای ولوجا اظهار داشت: جامعه ای به سمت سعادت حرکت می کند که سرشار از امید و شادابی باشد.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد نشاط در جامعه گام برداشته است افزود: ورزش در گسترش فضیلت های اخلاقی نقش بسزایی دارد چرا که یک ورزشکار سمبل هنجارهای فرهنگی و اجتماعی جامعه خود است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران سیاست دولت را گسترش فضای ورزشی عنوان کرد و گفت: در همین دوات بیش از چهار سالن ورزشی در این شهرستان افتتاح شده است و بیش از یک میلیارد تومان هم برای توسعه اماکن‌ورزشی در میاندورود اختصاص یافته است.
یونسی با بیان اینکه دولت در حوزه توسعه ورزش در روستاها نیز برنامه ریزی دقیقی دارد افزود: سیاست مدیران ورزش و جوانان استان تحول تخصصی در حوزه ورزش است و تلاش می کنیم که برنامه آمایش شهرستانی در این زمینه اجرایی شود.
وی با اشاره به پدیده آسیب های اجتماعی در کشور گفت: به هر میزان که زمان جوانان در سالن های ورزشی بگذرد به همان میزان از آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.

اتمام بیش از ۲۶۸ میلیارد ریال پروژه های نیمه تمام در دولت تدبیر و امید

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان مازندران خاطر نشان کرد: بیش از ۲۶۸ میلیارد ریال پروژه های نیمه تمام در دولت تدبیر و امید به اتمام رسیده است.

حبیب حسین زادگان- مدیرکل ورزش وجوانان مازندران- هم در افتتاح سالن ورزشی روستای ولوجا اظهار داشت: پروژه فعلی می تواند در راستای توسعه ورزش روستا گام های مهمی بردارد.

وی تصریح کرد: بیش از ۲۶۸ میلیارد ریال پروژه های نیمه کاره در دولت تدبیر و امید به اتمام رسیده است و تلاش می کنیم که تا پایان سال مالی ۹۶ هم بیش از ۵۰ درصد پروژه های باقی مانده و نیمه تمام را آماده بهره برداری کنیم.