مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه ۱۴۶ میلیارد تومان از مردم و صنایع طلبکار هستیم گفت: مردم با پرداخت گاز بها شرکت گاز را در انجام پروژه‌ها یاری کنند.

به گزارش ونگ وا به نقل از فارس، محمداسماعیل ابراهیم‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قطعی گاز در سال ۸۶ اظهار کرد: پروژه انتقال گاز دامغان به ساری از سال ۸۶ آغاز و در سال ۹۳ با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان تصویب شد و با پیگیری صورت گرفته در سال ۹۶ به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح خط دامغان ساری قطعی گاز در مازندران وجود نخواهد داشت بیان کرد: شهر کیاسر تا شهریور ماه ۱۰۰ درصد گازدار می‌شود و در مسیر دامغان ساری به ۱۰۵ روستای چهاردانگه، کارخانه سیمان، ۵۶ روستای دودانگه گازرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه با افتتاح این خط بستر سرمایه‌گذاری برای پتروشیمی مهیا می‌شود افزود: در سال ۸۶ تعداد مشترکین ۷۰۰ هزار مشترک بوده و در سال ۹۵ این تعداد به یک‌هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

این مسؤول با بیان اینکه در سال ۹۵ تعداد ۶۵ هزار خانوار گازدار شده‌اند افزود: ۳۵۰ میلیارد تومان پول در استان توزیع شد و بازار را رونق بخشید که افتخاری برای شرکت گاز بوده است.

ابراهیم‌زاده تعداد پیمانکاران شرکت گاز استان مازندران را ۳۰۰ پیمانکار عنوان کرد و افزود: ۷۵۰ کیلومتر فعالیت داشته‌ایم و در منازل  ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر گاز روشن شد.

وی با بیان اینکه از گلوگاه تا رامسر، جنت‌آباد و رودبار میزان  ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه داریم یادآور شد: به ۹۷ روستا تزریق گاز صورت می‌گیرد،  ۲۲ روستا در فروردین ماه انجام شد و تعداد ۷۷ روستا هم گازدار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال ۲۳ هزار و ۲۰۰ خانوار گازدار می‌شوند افزود: ۳۶۶ روستا در دستور کار شرکت گاز مازندران است که ۹۷ روستا تزریق گاز می‌شود.

این مسؤول بدهی شرکت گاز مازندران را ۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با فرهنگ همدلی و همراهی روستاهای بالای ۲۰ خانوار ۱۰۰ درصد گازدار می‌شود.

ابراهیم‌زاده گازرسانی را به سه روش لوله‌گذاری، CNG، LNG عنوان کرد و یادآور شد: در هفته دولت گازرسانی به روش CNG با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهر رینه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این روش برای اولین بار در کشور انجام می‌شود افزود: در کجور و نور با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گاز رسانی به روش CNG در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه ۱۴۶ میلیارد تومان از مردم و صنایع طلبکار هستیم بیان کرد: ۷۰ درصد مردم و بقیه مربوط به صنایع به جز نیروگاه و نیروهای مسلح است.

این مسؤول با بیان اینکه در دودانگه و فریم ۸ پیمانکار مشغول به‌کار هستند و در هفته بسیج بهره‌برداری می شود افزود: در چهاردانگه ۱۴ و در هزارجریب ۲۴ پیمانکار مشغول به‌کار هستند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه انتظارمان از مردم این است تا با پرداخت به موقع گاز بها شرکت گاز را در پروژه‌هایش کمک کنند گفت: خدمت به مردم ارزش و اصل بوده و دولت در جهت تحقق اهداف است تا مردم با نشاط و امید زندگی کنند و این منوط به خدمت، کار، ایجاد اشتغال و حقوق شهروندی است.