معاون فنی عمرانی شهردار ساری مطرح کرد

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری در خصوص احداث پارك بانوان ساري با هدف احترام به حقوق و جايگاه بانوان شهروند ساروي، آن را انقلابي در بخش پارك هاي ويژه بانوان عنوان كرده است.

به گزارش ونگ وا، عباس رشيدي در ادامه گفت: فاز اول و ساخت محوطه هاي پارك بانوان ساري به اتمام رسيده و به زودي قابل بهره برداري خواهد بود. وي افزود: اين پارك شامل سالن هايي با فضاي كاملاً پوشيده است كه بيش از ۴۵ كاربري مختلف از جمله كاربري هاي تجاري و تفريحي در آن تعريف شده است. گفتني است، مساحت اين پروژه در فضاي باز و بسته حدود ۱۰ هكتار است.

معاون فني و عمراني شهرداري مركز استان با معرفي پارك سكوتپه به عنوان بزرگترين پروژه در بخش پارك ها خاطرنشان كرد، اين پروژه با توجه به تعريض و فنس كشي، در مراحل اوليه اجرا قرار دارد و با مساحتي حدود ۱۲۶۰ هكتار، ضمن ايجاد محيط تفريحي و ظرفيت بسيار بالاي گردشگري در ساري، باعث افزايش چشمگير سرانه فضاي سبز شهري نيز خواهد شد. گفتني است، پارك سكوتپه ساري، پس از بهره برداري، بزرگترين پارك جنگلي خاورميانه خواهد بود.

از ديگر پروژه هاي در حال اجرا در سطح شهر، ميدان ابن شهرآشوب است. اين پروژه با هدف توسعه محيطي، زيباسازي چشم انداز شهري و روانسازي ترافيك در سطح شهر، انجام شده است. ضمن آن كه قابل ذكر است اين پروژه با نگاه به هويت تاريخي-بومي شهر و با پيوست فرهنگي صورت گرفته است.

معاون فني و عمراني شهرداري ساري، با اشاره به اتمام فازهاي ۱ و ۲ اين پروژه و بهره برداري از آن و نيز تلاش مجدانه تيم مديريت شهري بر نهايي شدن فاز ۳ در آينده اي نزديك، انجام فاز ۴ اين طرح را منوط به تملك املاك توسط شهرداري ساري دانست كه اقدامات اوليه در اين خصوص انجام شده است.

در ادامه، عباس رشيدي با اعلام نهايي شدن عمليات اجرايي زيرگذرهاي شماره ۱ و ۲ پل گردن به همراه ۲ دوربرگردان، با هدف تسهيل و روانسازي ترافيك، خبر از افتتاح آن در آينده اي نزديك داده است. گفتني است، اين نخستين باري ست كه با همكاري شركت رجا، زيرگذري با دهانه ۶ متري زير ريل آهن، طراحي و اجرا شده است.