مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:دانشنامه سه جلدی امام رضا (ع) د رجشنواره نامه ای به امام رضا (ع) رونمایی می شود. به گزارش ونگ وا، احد جاودانی درجمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) به میزبانی مازندران اظهار داشت: وقوع رخداد فرهنگی سبب ایجاد حرکت فرهنگی هنری در استان می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۴۹ هزارو ۱۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره نامه‌ای امام رضا (ع) ارسال شد، بیان کرد: یک هزارو ۵۴۶ اثر بین‌المللی است، ۳۹۲ اثر به زبان مازندارنی و ۱۴۶ هزارو ۸۶۹ اثر در داخل کشور تولید شده است که به جشنواره ارسال شده است.

جاودانی از برگزاری ۴ رخداد بزرگ فرهنگی در مازندران خبر داد و افزود: رسانه ها نگاه خوبی به بخش فرهنگ و هنر دارند.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: ارکستر ملی به موسیقی اصیل کشور می پردازد اما سالن مناسب برای اجرای برنامه های موسیقی در استان نداریم.

وی ضمن تبریک به فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار تصریح کرد: با اشاره به در پیش‌بودن ۱۷ مرداد روز خبرنگار بیان کرد:امسال برنامه هفته خبرنگار از ۱۱ تا ۱۷ مرداد ماه برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: امسال مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات در مجموعه نمک آبرود چالوس برگزار می‌شود.

این مسئول از ارسال ۸۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات خبر داد و گفت: تعداد آثار سال گذشته ۶۸۰ اثر بوده است.

وی اظهار کرد: نتایج آثار بعد از بررسی توسط داوران اعلام خواهد شد و در تلاش هستیم نفرات اول جشنواره برای تور گردشگری به کشور روسیه اعزام شوند.