رئیس بهزیستی میاندورود با اشاره به اینکه بهزیستی نگاه جامعه محوری داشته و صرفاً نگاه مرکز محوری ندارد، گفت: در سال ۹۱ بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان اختصاص داده شد که در مدت این چهار سال ۱۷ میلیارد تومان خدمات مستقیم و غیر مستیم جذب کردیم.

به گزارش ونگ وا، بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته بهزیستی مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی معلولان ذهنی پسران بالای ۱۵ سال راه بهشت، یک مسکن سه معلولی در روستای اسلام‌آباد، یک مسکن زن سرپرست خانوار در روستای جامخانه، سالن اجتماعات بهزیستی میاندورود با اعتبار ۹۰ میلیون تومان با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

رئیس بهزیستی میاندورود در این مراسم با تبریک به‌مناسبت هفته بهزیستی به لزوم توجه مسؤولان و مردم به اهداف بهزیستی تأکید کرد و گفت: مسؤولان محلی پای کار هستند و دغدغه‌ای در این‌ ارتباطات نداریم.

سیدمرتضی موسوی با اشاره به اینکه بهزیستی نگاه جامعه محوری داشته و صرفاً نگاه مرکز محوری ندارد، تصریح کرد: در سال ۹۱ بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان اختصاص داده شد که در مدت این چهار سال ۱۷ میلیارد تومان خدمات مستقیم و غیر مستیم جذب کردیم.

 وی با بیان اینکه نیروی انسانی در این اداره از هفت نفر به ۲۱ نفر ارتقاء پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: فقط ۶ مرکز غیردولتی در این شهرستان وجود داشت که هم‌اکنون به ۳۵ مرکز غیردولتی ارتقاء پیدا کرده است.

این مسؤول اضافه کرد: بهزیستی به‌دنبال این است که با اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و حمایتی زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم سازد.

موسوی با اشاره به اینکه رفاه اجتماعی و ضرورت مشارکت به منزله یک وظیفه انسانی و اجتماعی است، گفت: خدمت‌رسانی که وظیفه همه ما است باید به نحو احسن به‌صورت رویکرد مشارکتی صورت گیرد./فارس