رئیس بهزیستی میاندورود:

رئیس بهزیستی میاندورود با اشاره به اینکه بهزیستی نقش مهمی در سلامت جامعه بر عهده دارد، گفت: این نهاد در حوزه توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و مشارکت‌های مردمی خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش ونگ وا، سید مرتضی موسوی با بیان اینکه شهرستان میاندورود دارای ۱۷ مهدکودک فعال است، گفت: کودکان امروز آینده‌سازان فردا هستند هر چقدر یک کشور به کودک اهمیت دهد در نتیجه پیشرفت و توسعه آن افزایش می‌یابد.
زنگ آغاز هفته بهزیستی بعد از ظهر امروز با حضور مسؤولان شهرستانی در مهدکودک همیشه بهار روستای اسرم این شهرستان نواخته شد.

رئیس اداره بهزیستی این شهرستان به همراه جمعی از کارکنان این اداره با حضور بر مزار سه شهید گمنام در شهر سورک با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

در ادامه از منزل محمد کشوری ورزشکار میاندورودی و همچنین از محمد مهدوی معلول توانمندشده ضایع نخاعی نیز بازدید به‌عمل آمده است.

رئیس بهزیستی میاندورد به‌مناسبت آغاز هفته بهزیستی در مهدکودک همیشه بهار روستای اسرم این شهرستان با بیان اینکه مهدکودک در رشد اجتماعی کودکان موثر است، اظهار کرد: ارتباط و تعامل کودک با کودکان دیگر، تأثیر بسیار زیادی در رشد اجتماعی این قشر را به‌دنبال دارد.

سیدمرتضی موسوی با قدردانی از همه افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، افزود: کودکان امروز آینده‌سازان فردا هستند هر چقدر یک کشور به کودک اهمیت دهد در نتیجه پیشرفت و توسعه آن افزایش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه ساختار داخلی و فرآیند مهدهای کودک‌ براساس نیازهای کودک و انتظارات والدین بنا شده است، تصریح کرد: بنای آموزش‌های مهدکودک غیرمستقیم همراه با بازی درمانی، شادی و نشاط، موضوعات اخلاقی، اجتماعی، دینی و… است.

موسوی با اشاره به اینکه بهزیستی نقش مهمی در سلامت جامعه بر عهده دارد، گفت: این نهاد در حوزه توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و مشارکت‌های مردمی خدمات ارائه می‌کند.

فارس