ونگ وا:جلسه این هفته ستاد یادواره شهدای تخریب شمال کشور با محوریت فرمانده تخریب لشکر ۲۵ کربلا سردار شهید بردبار با حضور یونسی معاون سیاسی استانداری مازندران، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، رضایی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران، احمدی فرماندار نکا، و جمعی از مدیران شهرستان نکا در فرمانداری نکا برگزار شد.

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این جلسه با شنیدن گزارش اعضای ستاد و مشکلات و موانع به آنها اطمینان داد با قدرت کارشان را ادامه دهند و نگران کمبودهای مالی و… نباشند.

مهندس احمدی فرماندار نکا در این جلسه با اشاره به مظلومیت شهدای تخریب در دوران دفاع مقدس گفت: شهدای تخریب شجاع ترین افراد بودند چراکه آنها کارشان بیشتر شبانه در خط مقدم بود و کمتر تصاویری از آنها به ثبت رسیده است و ما افتخار می کنیم میزبان یادواره این شهدای غزیز در شهر نکا هستیم

همچنین دکتر احمدی دبیر ستاد یادواره شهدای تخریب شمال کشور در سخنانی گفت: ستاد یادواره شهدای تخریب شمال کشور از سال ۸۱ تشکیل شد و یادوارهبه میزبانی نکا که در ۱۵ تیر ماه برگزار می شود دوازدهمین یادواره شهدای تخریب است و شهید بردبار فرمانده تخریب لشکر ۲۵ کربلا که در سطح شمال کشور فعالیت داشت. وی گفت در کشور ۱۷۱ شهید تخریب داریم که ۳۳ نفر از استان مازندران و ۷ نفر اهل شهرستان نکا هستند.

به گزارش ونگ وا در این جلسه اعضای کمیته ها گزارشی از روند اجرای کار ارائه دادند و مهمترین مشکل خود را نبود نقدینگی برای اجرای کار عنوان کردند که سردار ملکی و دکتر یونسی به آنها اطمینان دادند که نگران مالی نباشند.

همچنین در این جلسه مطرح شد مقدمات نامگزاری کمربندی نکا به نام کمربندی شهید بردبار به اداره راه و… نامه نگاری شد و بزودی تابلوی آن نصب خواهد شد.

لازم به ذکر است یادواره شهدای تخریب شمال کشور با محوریت سردار شهید بردبار عصر پنجشنبه ۱۵ تیر ماه با حضور آحاد مردم و مهمانانی از همرمان و خانواده شهدای تخریب استانهای شمالی در حسینیه نارنجباغ نکا برگزار می شود.