رئیس اداره بهزیستی میاندورود:

رئیس یهزیستی شهرستان میاندورود گفت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

به گزار ش ونگ وا، رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندورود از استقرار صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطره در سطح مساجد این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بهزیستی نهاد مردمی و هدف آن توسعه اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف است.

سیدمرتضی موسوی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی ساماندهی در جمع‌آوری زکات فطره در بخشداری گهرباران که با حضور بخشدار و دهیاران بخش گهرباران این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه ادای زکات فطره از واجبات و سهمی برای محرومان و نیازمندان جامعه است، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه فرصت‌ها و دستگیری از نیازمندان است و باید بیشترین و بهترین برداشت معنوی را از این ماه داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه بهزیستی برای اجرایی شدن بسیاری از طرح‌ها به کمک خیران و مردم نیاز دارد، افزود: زنان سرپرست خانوار، معلولان، کودکان آسیب پذیر، بیماران ام‌اس و… از جامعه هدف ویژه ما هستند که باید نگاه ویژه‌‌تری به آنها داشته باشیم.

رئیس اداره بهزیستی میاندورود با تأکید بر اینکه هدف از تعامل و همکاری بهزیستی و کمیته امداد در حوزه ساماندهی زکات فطره، بهره‌برداری بیشتر از این ظرفیت به نفع جامعه هدف و نیازمندان است، تصریح کرد: تدابیر لازم برای تهیه صندوق‌های جمع‌آوری زکات توسط اداره بهزیستی این شهرستان اندیشیده شده است.

استقرار بیش از ۵۰ صندوق جمع آوری زکات فطره در سطح مساجد روستاهای میاندوورد

این مسؤول با بیان اینکه بیش از ۵۰ صندوق‌ مخصوص جمع‌آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر در سطح مساجد روستاهای این شهرستان مستقر می‌شود، اضافه کرد: بهزیستی نهاد مردمی و هدف آن توسعه اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف است.

موسوی با اشاره به اینکه این فریضه باید در بین مردم به‌خوبی نهادینه، تبلیغ و فرهنگ‌سازی شود، ادامه داد: این نهاد در روز عید سعید فطر به‌منظور جمع‌آوری فطریه اقشار گوناگون  مردم نوع‌دوست این شهرستان آمادگی لازم را داشته و هر اندازه مبالغی که جمع‌آوری می‌شود به مددجویان همان روستا اختصاص دارد.

موسوی با اعلام اینکه بهزیستی یکی از سازمان‌های پیشرو در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در این حوزه با ارائه خدمات در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از طلاق و آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج و… برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

فارس