دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد

دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه امسال ۳۶ پایگاه سنجش در سطح مازندران در نظر گرفته شده است، گفت: سلامت دانش‌آموزان در این پایگاه‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد.

به گزارش ونگ وا، تقی شادمان، اظهار کرد: از ابتدای خردادماه امسال ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس مازندران آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد البته برخی خانواده‌ها که شرایط ثبت‌نام ندارند تا پایان شهریور ماه امسال تمدید می‌شود.

وی با اشاره به ورود ۴۴ هزار کلاس اولی و ۴۳ هزار پیش‌دبستانی امسال به مدارس مازندران، اضافه کرد: در مجموع می‌توان گفت امسال جمعیت دانش‌آموزی استان ۵۳۶ هزار دانش‌آموز است.

دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش مازندران بیاآن کرد: در بحث ثبت‌نام بیشتر خانواده‌های دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و کلاس اولی دغدغه دارند و ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های دیگر توسط مدیران مدارس انجام می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه امسال ۳۶ پایگاه سنجش در سطح مازندران در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: سلامت دانش‌آموزان در این پایگاه‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد.

شادمان با بیان اینکه تا روز گذشته نوبت‌دهی ۳ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در سامانه انجام شد، افزود: تأکید ما این است خانواده‌ها نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان در نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونت خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: هنگام ثبت‌نام وجه کتاب و بیمه به مبلغ ۷ هزار و ۵۰۰ تومان از دانش‌آموز دریافت می‌شود و دریافت وجه دیگر ممنوع است.

این مسؤول با اشاره به اینکه نخستین مرحله توزیع کتب درسی به شهرستان‌های مازندران انجام شده است، افزود: مدیران مدارس باید کمبودها را اعلام کنند تا کتاب در اختیار آنان قرار گیرد.

شادمان در پایان با اعلام اینکه پروژه مهر تابلوی آموزش و پرورش است، گفت: یکی از آیتم‌های مهم در بحث پروژه مهر ثبت‌نام دانش‌آموزان است که تمام تلاش ما این بوده خانواده با کمترین دغدغه و نگرانی بتوانند نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان اقدام کنند.