مدیریت باشگاه فرمانیه:

مدیریت باشگاه فرمانیه گفت: مسابقات فوتسال جام مدافعان حرم در سالن سید رسول حسینی برگزار می شود.

به گزارش ونگ وا، مسعود قاسمی مدیریت باشگاه فرمانیه از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در ساری خبر داد و گفت: در این برنامه براساس قرعه‌کشی گروه‌های ۴ تیمی مشخص شده و تیم‌ها با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را پرکردن اوقات فراغت ماه رمضان برای علاقه‌مندان فوتبال، مسابقات فوتسال جام رمضان برشمرد و افزود: مسابقات شب های ماه مبارک رمضان هر ساله در شهر ساری و به میزبانی سالن سیدرسول حسینی برگزار می شود.

قاسمی تصریح کرد: مسابقات جام رمضان امسال در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.

وی گفت: باشگاه فرمانیه برگزار کننده این دوره از مسابقات خواهد بود و تا کنون تیمهای زیادی از شهرهای استان در این مسابقات نام نویسی کرده اند.

قاسمی با اشاره به اینکه به منظور ترویج ورزش های همگانی، شور و نشاط اجتماعی مسابقات ورزشی جام رمضان در حال برگزاری است. اظهار کرد: این مسابقات متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه فوتسال رشته ای پرطرفدار در بین مردم است گفت: جایزه نقدی بیشتری هم نسبت یه سال های گذشته دارد که بر جذابیت های این مسابقات قطعا خواهد افزود .

مدیریت باشگاه فرمانیه در ادامه با اشاره به اینکه در جام رمضان از تیم های اول و دوم تقدیر می شود تصریح کرد: اما در این مسابقات از ۴ تیم برنده با اهدا جوایز نقدی تقدیر می شود به طوری که تیم اول با جایزه ۲٫۵ میلیونی تیم دوم ۱٫۵ دوم  سوم و چهارم لباس تعلق می گیرد

قاسمی ادامه داد: همچنین تیم اول تا سوم کاپ قهرمانی به تعداد ده بازیکن مدال و حکم قهرمانی تعلق می گیرد و تیمی که حذف می شود لوح سپاس اهدا می شود. در روز اختتامیه کلیه تیم ها دعوت می شوند.

مدیریت باشگاه فرمانیه با انتقاد از روند استقبال تیم های شرکت کننده در مسابقات اظهار کرد: در روستاهای کوچک ۳۰  تا ۳۲ تیم آماده شرکت درمسابقات هستند.اما در سالن سید رسول بزرگترین سالن استان ده تیم شرکت می کنند.

وی با انتقاد از استقبال ضعیف شرکت کنندگان در مسابقات امسال خاطر نشان کرد: طی تماس و آمادگی ۷۰ تیم با ده تیم بازی می کنیم.

این مدیر باشگاه تصریح کرد: بازی و مسابقات طی دو سالی که برگزار شد و به دلیل مشکلات فراوان اکثر تیم ها برای ثبت نام نیامدند و مسابقه فوتسال بدون اسپانسر برگزار می شود .

این مسابقات با حضور داوران استانی که از سنین ۱۶ تا ۳۵ سال به صورت آزاد شرکت دارند. برگزار می شود.

وی از صدور آی دی کارت برای خبرنگاران ورزشی مازندران خبر داد.