به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا احمدی فرماندار شهرستان نکا، با صدور پیامی سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد تجلی‌گر الطاف خداوندی بر این مردم بود و چنانکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

تاریخ هر کشوری گویای رادمردی ، بزرگ مردی ها و صلابت هایی است که آن روز نگارها و آن تاریخ نشان دهنده بزرگــی آن ملت است و ایران روزی بنام خرمشهر دارد، روزی که فتحی به بلندای عظمت عاشوراست.

آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم نیروهای بسیج بود، که باعث شد تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌هائی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داده و نصرت‌الهی را نصیب این ملت کند.

خرمشهر فرهنگنامه دلیری، شهامت و عشق و ایمان رزمندگان دفاع مقدس است. آزادی خرمشهر نقطه عطفی است در تاریخ ایران که باعث شده ایران و ایرانی با سرافرازی و غرور راه انقلاب را بپیماید.

براستی سوم خرداد خفتی وصف ناشدنی را به دشمنان وارد آورد و مردمی که تجهیزات مبارزاتی اندکی داشتند تنها بواسطه ی قدرت ایمان و پایداری توانستند، صحنه ای از استقامت در مسیر متعالی را به نمایش گذارند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس ، توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

جعفر احمدی – فرماندار شهرستان نکا