رئیس ستاد روحانی در مازندران گفت : در زمان انتخابات باید نامزدهای انتخاباتی برنامه های خود را ارئه دهند و برای جمع اوری آرا از اصول دینی و مذهبی سو استفاده نکنند.

  محسن نریمان شامگاه سه شنبه در حمع حامیان حسن روحانی در مسجد جامع زیراب افزود : تعدادی از عوامل ستادهای انتخاباتی با حضور در روستاها با ارائه اصول دینی و مذهبی با شعور مردم بازی می کنند و آنها را به سمت کاندیدای مورد نظر سوق می‌دهند.
وی ادامه داد: در زمان سخنرانی کاندیدای مورد نظر تبلیغات دروغ انجام می دهند و با تصویر سازی و سیاه نمایی تلاش می‌کنند به افکار عمومی نشان دهند که از جمعیت و طرفداران بسیاری برخوردار هستند .
نریمان گفت : در مصلای امام خمینی تهران از نیروهای کمکی استفاده می کنند تا تعداد جمعیت خود را نشان دهند اما سیل عظیمی از مردم به شکل خودجوش از روحانی رییس جمهور فعلی در کوچه و خیابان حمایت خود را نشان می دهند.
رئیس ستاد روحانی در مازندران با تاکید بر اینکه مردم آگاهی لازم نسبت به امور جامعه دارند، افزود: مردم نسبت به اقدامات موثری که دولت یازدهم انجام داده است آگاهی کامل دارند، نامزدهای انتخاباتی باید برنامه های خود را ارائه دهند و از هر گونه تخریب در زمان تبلیغات جلوگیری کنند .
نریمان با اشاره به اینکه روحانی به وعده هایی که در انتخابات گذشته ارائه کرد توانست جامعه عمل بپوشاند، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید توانست توافق هسته ای، رونق اقتصادی، تعامل بین‌اللملی، آموزش، رفاه و امنیت را در این چهار سال ایجاد کند هرچند تعدادی در این دوران بودند که به جای اینکه دستش را بگیرند در بسیاری از طول مسیر پشت این دولت را خالی کردند اما دولت تدبیر و امید با درایت و برنامه توانست در این چهارسال کارنامه موفقیت آمیزی از خود ارائه دهد.
وی با تاکید بر اینکه ایران با قدمت ۲۵۰۰ ساله در دولت گذشته از روابط بین‌اللملی مناسبی برخوردار نبودیم، گفت : برای انکه کشتی های ایران در دریای آزاد به حرکت در آیند باید هزینه های هنگفتی به کشورهای کوچک می دادیم ولی در دولت یازدهم روابط بین اللمل با قدرت سبب شد کشتی های ایران به شکل آزادانه در دریای آزاد حرکت کنند.
رئیس ستاد روحانی در مازندران افزود: دولت روحانی توانست تحریم های هسته ای را از بین ببرد و وعده دادند که با این روش تحریم های دیگری بدون جنگ و خونریزی از بین خواهد برد باید از این دولت که صلح و آرامش را به مردم ایران رسانده است حمایت کرد و بر این ساس تعامل بین المللی و اشتغال ایجاد شود.
نریمان با بیان اینکه روحانی بر اساس اصول دینی با دنیا ارتباط برقرار می کند، گفت: روحانی از گزینه های خردمندی است که باید از این دولت حمایت کرد ، اما تعدادی با تخریب این دولت می‌ خواهند چهره خردمندانه رییس جمهور ایران را در میان مردم نا زیبا نشان دهند.